Liverpool 1-1 Manchester United

CHICHARITOOOO diye çıldırmaktır bazen futbol.
Dün izin günümdü. Birkaç gün öncesinden yaptığım planı bana bozduran ise hissettiğim boğaz ağrısı ve halsizlik.. Evden çıkamadım. Liverpool-Manchester United maçını da cuma günü hatırlamıştım. Program yaptığım için üzülmüştüm ama ertesi sabaha boğaz ağrısıyla uyanmak da istememiştim. Allahım sen bakma bana. Ben arada böyle saçmalarım :/


Neyse saatler 14:45'i göstermeden televizyonun başına oturmuştum bile. Gelen kadro, çok da beklediğimiz, sahaya 11 kişi yazmamız gerekse, yazacağımız bi kadro değildi. Sir, takımın en iyileri Rooney, Nani ve Hernandez'i yedeğe çekmiş, yerlerine Welbeck, Giggs ve Fletcher'ı koymuştu. 3 sezonun ardından 4. sezonda da yenilmek istemiyordu Anfield'de sanırım. Bi bildiği de varmış ki yenilmedi United. Liverpool adına ise günün en güzel yanı StevieG'nin takıma dönmesiydi. Gerrard gibi, Giggs gibi adamlara laf eden kör fanatiklerden olmadığım için şükürler olsun. Gerrard döner de boş mu döner? Hayır işte. Frikikten güzel bi gol attı United'a. İlk yarının golsüz geçilmesinin ardından Gerrard'ın golü 68'de geldi. Cevap ise Chicha'dan.. Kendini nasıl unutturuyor da öyle hiç olmayacak bi yerde bitiverip golünü atıyor şaşırıp kalıyorum ben bu çocuğa :) velhasılı, Sir'ün isteğiyle az gollü, yine de mücadele gücü yüksek, keyifli bi maç günü oldu. Bu akşam ise Galatasaray'ımın maçı var. Güzel bi galibiyet izlemek hakkımız artık. 


İzleyemeyenler için özet;





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎