Real Madrid ve Valencia da acıyı paylaştı

#7!
İtiraf etmek gerekirse, Mesut Özil ile ilgili fikirlerim çok iyi değildi. Ön yargı mı dersiniz gereksiz antipati mi bilmiyorum ama sevemedim milli takımı reddetmesinin ardından onu. Kendine göre haklı sebepleri elbette vardır, tercih meselesidir kabul ediyorum, ama sevememek de elimde değil işte. Gel gelelim sevmemekle birlikte çok ciddi bi saygım var Mesut'a karşı. Bu saygı geçtiğimiz günlerde gelen haber ile daha da katlanmıştı. Gelen habere göre şehit haberlerine çok üzülen Mesut, Jose'ye maça siyah formayla çıkma fikrini götürmüş, Jose de seve seve kabul etmişti. Maç gününü bekleyeyim capsli atarım bloga diye düşünmenin ardından bugün yazıyı yazabilirim artık. Aslında çok farklı sitelere baktım Mesut'un siyah formalı fotoğrafını ekleyecektim ama maça sonradan girdiğinden olsa gerek fotoğrafını bulamadım. Teşekkürler Mesut. Sana duyduğum saygıyı bi kat daha büyüttün. Yolun çok açık zaten de, daha da açık olur inşallah :)



sonradan gelen ek: Mesut'un adını andık ama içimizden biri, kıymetlimiz, üvey evlat muamelesi görse de birileri tarafından bizim hep aklımızın bi köşesinde olan adam; Mehmet Topal! O da üzücü olaylardan etkilenmiş ve takımının siyah bant ile sahada olmasını sağlamış. Ayrıca saygı duruşunda bulunulmuş Valencia maçında. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎