Bu aralar ne dinliyorum #12

Bu aralar ne dinliyorum serisinde en son Mazhar Alanson "benim hala umudum var" demişti. Bugün yine bi nebze de olsa eski bi şarkıyı anacağız. Hande Yener'den geliyor. Savaş Sonrası..





Aşk Kadın Ruhundan Anlamıyor albümünün, albüme isim veren şarkıyla birlikte, albüm adına en çok yaraşan şarkısıydı Savaş Sonrası. Ayrılık sonrasında kabullenişten önceki isyan dönemini anlatan en güzel şarkılardan biridir. Sözleriyle olsun, müziğiyle olsun vurur geçer kenara. Bendeki etkisi bu oluyor her seferinde en azından.. İşte şarkının şahane sözleri; 

Kendimi bir savaş sonrasında,
Kendimi o savaş alanında,
Yürürken buldum, yürürken buldum.
Kaybolmuş bir sürü hayatın,
Yetmedi, aşkların ihtirasın,
Kıyısından geçtim, kıyısından geçtim.

Beni kendinden soğuturken,
Bir tek soru bile sormadın, 
Onlar için geri adımlar attın.
Sıra bana gelince yerinde saydın.

Ne sen beni bir daha ara,
Ne ben senin yoluna çıkayım!
Başka bir koku bul kendine,
Ya da ben belalar bulayım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎