Hayallerimdeki ev

Bi tumblr blogum yok. Bu yüzden böyle fotoğrafları artık dekorasyon etiketi altında blogda toplayacağım. Twitter'da paylaş paylaş nereye kadar anacım?.. Şöyle blogumda, elimin altında dursun. Bakarsın nasip olur da mini mini güzel bi evim olur. Bunlardan bulmaya çalışırım :) Başlıyorum!
Yukarıdaki kitaplık harika ötesi bişey. Çok hoş düşünülmüş. Kolilediğim kitaplarımın alayını karton kutulardan kurtarıp, bu kitaplığa dizmek için her şeyi yapmaya hazır olduğumu düşünüyorum. Güzelliğe bakar mısınız yaa :) Soldaki ise yine tam bir yaratıcılık harikası! Bende yaratıcılığın y'si olmadığı için böyle şeyler görünce, tabiri caizse, dibim düşüyor  :)) Süt fıçısını devirip, papatyaları dökülmüş süt şeklinde dikmek, kesmek, büyütmek, budamak falan nasıl bi aklın ürünüdür merak ediyorum. Milletin mi hiç işi gücü yok yoksa ben mi çok sığ bakıyorum bunun tartışmasını başka bi zaman yaparız kısmetse. Neyse kitaplığı salona attık. Küçük de olsa evimin bi avlusu, bahçesi falan olursa çim ekip üzerine papatyadan dökülmüş sütü de kondurduk. 

Şimdilik bu kadar. Denk geldikçe yine, yenileri gelecek. Ve ben bi gün o eve gittiğimde bunların hepsini yapacağım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎