Haftalık dizi yorumları | 26-30 Kasım

Dizilerim dolu dizgin ilerlerken, kendilerinin bloga teşrifi pazarı buldu maalesef. Gecikme gibi bir durum da yok aslında zira Person of Interest'in alt yazısı yeni düştü. Dizilerin tamamının yeni bölümleri geldi. İzlemeyenler için uyarı: Yazının devamında ciddi spoiler'lar var dikkat edin. How I Met Your Mother 8x8, İşler Güçler 21, The Big Bang Theory 6x9 ve Person of Interst 2x8 bölümleriyle devam ediyorum yazıya. Spoiler uyarısını da verdiğime göre, başlıyorum gençler!


How I Met Your Mother; öncelikle dikkatinizi çekti mi bilmiyorum ama, Lily'nin ergenken sevgilisi olan Scooter David Burtka'ydı. Kimdir kendisi? Barney'i canlandıran Neil Patrick Harris'in gerçek hayattaki sevgilisidir. Nereden tanıdık geliyor bu adam diye karın ağrısı çeken varsa çekmeyi bırakabilir. Marshall'ın davasının başka bir olaya bağlanacağını tahmin ediyordum zaten. Ama Marshall'ın yargıç olduğunu, ya da bunun imasının yapıldığını hatırlamıyorum eski bölümlerden falan. Neyse, Marshall'ın hayatının davasını kazanmasını izledik bölümde. Tabii eskiden arkadaşı olan avukat (ismini hatırlayamadım ya la o.O) tüm cazibesini kullanarak jürideki hatunları neredeyse etkiliyordu ama olsun. Netice önemli sonuçta.  Marshall davasıyla uğraşırken ekiptekiler de ergenken sen mi daha serseriydin ben mi muhabbetine girdiler. O grupta serseri olabilecek kapasitedeki tek kişi Lily, sbt. Bölümün son sahnelerinde de Barney, Robin'le ilgili artık bir şey yapmayacağını, pes ettiğini söyledi. Şimdi sırtını döndü ya, kıymetli olur. La bu kadın milleti akıllanmaz, en başta da ben :(


İşler Güçler; kendimi veremeden mi izledim ne yaptım bilmiyorum ama bu bölüm biraz havada kaldı sanki. Bölümden aklımda kalan sahneler Ahmet, Murat ve Sadi'nin spor yorumcusu olmalarıyla, Murat için otele gelen kadının (işi bu olmasına rağmen) cinsel hayattan soğuması oldu hahahaha. Bir de söylemeden geçemeyeceğim, şu bir gerçek ki Feride ağlarken dünyanın en itici insanı oluyor. Murat'ın barda yüzüğüyle ve Ayhan Taş'la geçirdiği sahnelerle birlikte Vedat'ın zeki olmaya çalışırken birden çarpım tablosuna çarpıldığı sahneler, spor yorumculuğu sahneleriyle zirveyi zorladılar. 


The Big Bang Theory; Howard'ın aldığı yeni arabayla, Sheldon'a tahsis edilen park yerini işgal eder. Daha doğrusu, arabası olmadığı için park yeri Sheldon'dan alınıp Howard'a verilir. Aralarında kıyasıya bir savaş başlar ki, Amy ve Bernadette de eşler olarak kendi aralarında savaşır. Tabii olan Penny'e olur ve Amy'nin çantasını yüzüne yer. Sırf inattan soyunup koltuğa yayılmalar mı dersiniz, çıplak vücudun üzerinde laptoplar mı dersiniz, araba çektirmeler mi dersiniz... İntikam için ne gerekiyorsa yapıldı. Amy'nin ilk kez ağda yaptırdığı sahnelerde cidden çok güldüm.


Person of Interest; ekibin birlikte çalışması  büyük keyif veriyor. O kötü polis dediğimiz Fusco'nun bile ne kadar sevimli olduğunu fark ediyoruz. Fusco demişken, niyeyse Fusco'nun sevgilisi olan hatundan bi şüphelendim ben. Sanki şu kötü polisler grubu tarafından tutulmuş biri gibi geldi. Kuzenim polis falan deyince de aha! dediğim doğrudur. İçim mi fesat o.O Pembeleşen Carter'ı da yerim ayrıca. Bir de değinmek istediğim diğer bir konu var. İlk sezonda John'ın geçmişini izlemiş ve bugünlere nasıl geldiğini görmüştük. Bu sezon ise Finch'in nasıl bir geçmiş yaşadığını görüyoruz ki, yayınlanan son bölümde sevdiceğine her şeyi anlatmak isteyip de anlatamadığı zamanı izledik. Sanırım birkaç bölüm içinde de ondan nasıl uzaklaştığını gösterirler. Ağlak sahneler geliyor kııız koş!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎