Yılbaşında televizyonda ne var? #2013

Periyodik olarak yazdığım yazıların içinde şüphesiz en çok keyif aldığım yazılardan birisi yılbaşı televizyon programı yazıları. Eskiden daha fazla olurdu böyle yılbaşı ve bayram akşamlarında televizyon programı ve biz PTT (pijama-terlik-televizyon)'ciler için daha fazla alternatif çıkardı meydana. Nerede o eskiler :( diye ağladığıma göre, demek ki yaklaştığım 26. yaş günümün ve gençliğimin sonuna yaklaştığımın hakkını verdiğimi düşünüyorum. Böyle desem de bakmayın ben 26 değil, 86 yaşına gelmiş bile olsam illa ki cıvıtmanın bir yolunu bulurum. Teallam laf nereye geldi yaa. Ben yılbaşında hangi kanalda ne var onu yazacaktım, başlıyorum.


Kanal D:
Kanal D yılbaşı akşamını revaçta olan yarışması Ben Bilmem Eşim Bilir ile açıyor. Yarışmanın yılbaşı özel bölümünde yine çiftler yarışacak. Yarışmanın ardından ise normalde Beyaz Show'u beklerdik ama bu sene Yalan Dünya'nın yılbaşı özel bölümü yayınlanacakmış. Başka programları izlemeyi düşünecektim. Gel gelelim, Yalan Dünya'nın reklamında Kenan Doğulu'yu gördüm ve aklım çelinmiş oldu. Yüksek ihtimalle bitmeye yakın 1-2 şarkı söyler benim de elim bağrımda kalır ama olsun.


Star TV:
Star, Acun'un eline geçtiğinden beri böyle özel günlerde Yetenek Sizsiniz olsun, Survivor olsun, O Ses Türkiye olsun... Bu sene de akşam 8'e O Ses Türkiye'yi koymuşlar. Hülya Avşar, Mustafa Sandal, Hadise ve Murat Boz arkaları dönükken şarkıcı olmayan ünlülerin kim olduklarını tahmin etmeye çalışacaklarmış. Şarkı söyleyecek isimler ise; Oktay Kaynarca, Büşra Pekin, Pascal Nouma, Bay j, Özge Ulusoy, Eser Yenenler, Burcu Esmersoy, Alp Kırşan, Yavuz seçkin ve Sefa'ymış. Star'ın sitesinin yalancısıyım. Yarışma goygoyu gece yarısına kadar sürecek. 00:30'da ise Bir Kadın Bir Erkek var. Dansöz Didem'in konuk olacağı bölüm yılbaşı üzerine olur. Sonra da Orhan Gencebay ile Bir Ömür konserinin tekrarını vereceklermiş.

Show TV:
Zayıf kalmış yine. Ben Bilmem Eşim Bilir'in çakması olan Yaparım Bilirsin ile başlayacak pazartesi akşamı. Yarışmanın ardından ise Ziynet Sali, Yaşar, Coşkun Sabah, Semiha Yankı ve Bengü kısa konserler verecekmiş. Konserlerin ardından da fasıl olacakmış.

ATV: 
Şafak Sezer ve Oya Başar'ın dizisi Alemin Kıralı ile yeni yıl programı başlayacak ardından da Kim Milyoner Olmak İster var. Diziye Safiye-Faik ikilisi konuk olacakmış. Yarışmada ise daha önce yarışıp TT olmuş isimler yeniden deneyeceklermiş şanslarını. Show Tv'den de zayıfı varmış evet. 


Cnbc E:
Gelelim fasulyenin faydalarına. Aman spoiler yemeyeyim diye videolarını, fotoğraflarını sürekli görmezden geldiğim defile yine gece yarısında yayına girecek. Muhtemelen bir saat sürer. Yılbaşında en sevdiğim program Victoria's Secret defilesidir, net! Defilenin bu seneki şarkıcı konukları Justin Bieber, Rihanna ve Bruno Mars. Defileden önce How I Met Your Mother ve ardından da Beyonce konseri var. En son da dediğim gibi VS defilesi. Program güzel kanalda. Defilenin ardından da güzele doyamadık derseniz Kainat Güzellik Yarışmasının tekrarı 01:00'de başlayacak.

Sıraladığım kanallar dışında Tv8'de müzikli programlar, Fox'ta yarışma programı, Tv2'de konserler ve Ntv'de de Eser Yenenler'in Star'da sunduğu Eyvah Düşüyorum yarışmasının yılbaşı özel bölümü var. Evde olanlar için programlar fena değil. Yeni yıla sevgi, sağlık, huzur ve aile kare asıyla girmeniz dileğiyle. Nice senelere!

2 yorum:

  1. cnbc-e açık ara reytingleri alt üst etmiştir Victoria'nın Secret'ı var çünkü..:)

    YanıtlaSil

Yazın bakalım 😎