Kupalardan Ziraat #2

1461 Trabzon ile eşleştiğimizde sevinmiştim aslında. Zevkli bir maç olacağını az çok tahmin ediyordum ve Trabzon ekibine de sempatim vardı. Fakat kupadan elendik dün akşam. Kupadan elenmek bizi gereksiz birkaç maçtan kurtardı falan diye goygoy yapmayacağım zira ben bu sene kupada da başarılı olmamız gerektiğini düşünüyordum. Ayrıca dün akşam oynanan oyundan da hiç memnun değilim. Skor taraftarı gibi görünmek istemem, son maçlarda müthiş futbol oynamadığımız bir gerçek. Gel gelelim bu maç rotasyon maçıydı ve yedeklerin kendini vererek oynaması gerekiyordu. Forma rekabeti için, hatta Galatasaray'dan ziyade kendileri için. Bu durumun farkında olan tek isim Gökhan Zan oldu. Semih'i kesebileceğini düşünmüyorum ama yer yer Dany'nin yerine denenebilir artık normal maçlarda da. Bir de Çağlar faktörü var. Senin mevkinde bir tek Hakan Balta ve sen vardın. Hakan Balta yer yer formsuz kaldı, sakat sakat oynadı ama kimse dönüp sana bakmıyor, aksine kanat oyuncusundan bek devşiriliyor. Neden diye bir sorması lazım kendine. Bir de bu adam ilk geldiğinde 3 numarayı falan vermişlerdi de deli olmuştum. Hep benim beddualarım bunlar. Neyse, kupa mesaisi de böylece bitti. Ligde dikkat dağıtacak hiçbir şey kalmadı şubata kadar. Öyleyse saldır Galatasaray!

2 yorum:

  1. Merhaba

    sarı kırmızı ile tanışmam 1965 yılında ilk okulda sarı kırmızılı parça forma yı 23 nisan törenlerinde giymem ile başladı bu sevgi artarak büyüdü rahmetli Metin OKTAY mekanı cennet olsun Giresun da kaleci yükselin jubile maçında toprak sahada 18 üzerinde arkası kaleye dönük topu ayağının üzerine alması 90 derce dönüş kalenin doksan tabir edilen kısmını gönderiş o zaman bir daha pekişti bu sevgi bir tutku oldu içimde galatasaray da hep güzellikleri gördüm ve etrafıma da güzel olanları paylaşmaya çalıştım bu sayede tüm ailem büyüklerim kardeşlerim çocuklarım hiç bir etki ve baskı altında kalmadan hepsi galatasarayımızın taraftarları üzüntümüz ve sevgimiz hep birlikte bunu paylaşacak hep güzel olanı konuşacak söyleyecek tatbik edecek kötüklükleri barındırmayan kötü söz etmeyen karşısındaki rakibini rencide etmeyen insanları görmek tanışmak paylaşmak işte hayatın güzellikleri bunlardır saygılarımla

    Necdet KONYA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saygı bizden Necdet Bey. Ne mutlu bana ki size ulaşabilmişim.

      Sil

Yazın bakalım 😎