Son Kez; Stay With Us Harry

Bitti..

Yaklaşık 14 saattir artık resmen Galatasaray futbolcusu değil. Gidişine üzülmeyen insan var mıdır bilmiyorum. Varsa da o insanın duyguları var mıdır onu da bilmiyorum. Geçenlerde Kewell'a gitme diyenler Hasan Şaş'a niye karşı çıkmadılar diye bi yazı görmüştüm. {okumak isteyen tıkıldayabilir} Vaktinde Hasan Abi'nin takımdan ayrılmasına neden karşı çıkmadık diye.. Kendi adıma söylemem gerekirse, Hasan Şaş'ın gidişi beni ziyadesiyle üzmüştü. Tıpkı Mondi gibi, Bülent Korkmaz gibi, Ergün Penbe gibi, Hakan Şükür gibi..


İçimizde bi burukluk şimdi.. Harry'siz nasıl olacak diye düşünür olmuşuz kara kara. İtiraf etmek gerekirse umudumuzu korurduk. Bu kadar karamsar olmazdık. Veda yazıları yazmazdık hiç birimiz. Ama yönetimde belki de en çok güvendiğimiz adam, Haldun Başkan değil, Haldun Abi çıkıp
"Kewell gelecek sene düşündüğümüz futbolcular arasında yok"
deyince insan ister istemez inanmak zorunda kalıyor. Karamsarlık çöküyor. İnanç zayıflıyor kalmasına dair. Bu cümlesi çok acıttı Haldun Abi'nin. Ama daha çok acıtan ikinci cümlesi oldu. Haldun Abi dedi ki;
"Harry Kewell yaşlı ve sakatlığı olan bi oyuncu"
belki cümleler birebir böyle değildir. Ama buna yakın bişeydi. Özü buyken zaten, fark etmez kullanılan kelimeler. İşte bu cümle o iki kelime "sakat ve yaşlı" insanın içine dokunuyor. Aslında Jesus Almeyda'da denildiği gibi sakat ve yaşlı değil "lider ve klas" o. {okumak için tıkıldayın}


İç acıtan bi veda olacak Harry'nin gönderilmesi. Zaten Galatasaray'ın uzun süredir ettiği, daha doğrusu edemediği her veda, içimizi kanatan cinsten oluyor. Harry'nin ne stoper oynaması umrumda şu an, ne Bordeaux'ya attığı gol, ne de takımın sahadaki gizli lideri olması.. Harry'nin gidişine üzülmeyen, "sakat futbolcuya bilmem kaç milyon dolar mı verilirmiş yeeaaa" diye ahkâm kesen taraftarların anlamadığı olayları yazmak istiyorum. Mesela Harry'nin geride bıraktığımız 2 korkunç sezondan bize kalan en güzel şey olduğunu.. Ya da gülüşünün ne kadar tatlı olduğunu.. Erkek arkadaşımın okuyacağını bile bile ve kendisinden özür dileyerek ne kadar karizmatik ve yakışıklı bi adam olduğunu yazacağım. Hani diyorlar ya "Harry'nin gitmesini yakışıklı olduğu için istemiyor kadın taraftarlar" onlara he heee demek istiyorum bugün. Şaka mısınız siz yahu? Dönün de bi bakın şu takıma. Harry kadar sahada olmamasına rağmen adını andığımız, takıma katkı sağlayan başka adam var mı? Attığı goller ve yaptığı asistlerden ziyade şu takıma getirdiği profesyonel ama keyifli havayı yakalatan başka futbolcu var mı? Arda gitse bu kadar üzülür müyüz diye sorgular oldum. Arda bu sezon takımdan ayrılacak, takımda kaptan olması gereken ilk adam {Sabri ve Ayhan kusura bakmasın} takımdan ayrılıyor.


Kaç futbolcu tanıyorsunuz hem Beşiktaşlı'sının hem Fenerbahçeli'sinin hem Bursasporlu'sunun hem de Trabzonsporlu'sunun sevdiği? Benim tanıdığım bi tek Harry var. "Kewell from Galatasaray" bi reklam cümlesi olduğu kadar da onun içinden kopup gelen bi cümle eminim ki.. Şu açıdan bakalım; Harry'nin dünya tatlısı 3 evladı ve çok sevdiği bi eşi var. Şimdi bu yazıyı okuyanlara soruyorum. Eğer Harry'nin yerinde olsaydınız sizi eşinizden ve çocuklarınızdan ayrı bırakan, sadece bilgisayardan görmeye tahammül ettiren ne olurdu? Harry burda mutlu. Mutlu olmasa bu ayrılığa, o veletlerden uzak kalmaya dayanamaz. Ardına bakmadan giderdi. Ben giderdim.. Kimse para lafı etmesin Allah aşkına. Para lafı edecek olan kapatsın tarayıcısını okumasın bu yazıyı. Yorum falan da bırakmasın. Zira bu yazıyı senin için yazmıyorum arkadaşım git sen başka yazıları oku. Ben futbolun romantik tarafını seviyorum. Endüstri işi benim işim değil. Adnan'lar düşünsün onu. Haldun'lar düşünsün. Taraftarsın ulan sen! Harry sakatmış da paralar boşa akıyormuş. Senin cebinden mi çıkıyor?

Profesyonellikse ona da varım. Zira Harry Kewell şu an Galatasaray futbolcusu olan herkesten daha profesyonel. Futbolcu olarak yararlanamayacağını mı düşünüyorsun ondan? Tamam, o zaman al bu adamı paf takımının bi yerine getir, a takımda teknik direktöre yardımcı olarak tayin et. Senin futbolcuna, yine aldığı para karşılığında, top tutmayı, top sürmeyi, şut çekmeyi öğretsin. Defalarca kez düşüp yeniden kalkabilmeyi ve Galatasaray'da yeniden doğmayı öğretsin. Yapamaz mı? Hem de aslanlar gibi yapar.

Dünya Kupası'na 9-10 gün kaldı. Dünya Kupası'nda daha önce hiç Avustralya'yı desteklememiş insanlar olarak şimdi hepimiz Avustralyalı'yız. Türkiye bu kupaya katılsaydı ve Avustralya ile aynı gruba düşseydi bizim maçta ben Harry'nin gol atmasını isterdim. Belki o golle yenilirdik ama yine de isterdim işte.. Tıpkı şimdi istediğim gibi. Bu adam oynasın. Goller atsın. Gol kralı olsun. Hatta kupadan sonra müthiş takımlardan müthiş teklifler alsın. E bonservisi elinde adam. Kim istemez ki. Gitsin o teklif yapan takımlardan birine, Galatasaray yönetimi de ah vah etsin inşallah! Dünya Kupası'ndan başka hiç bi beklentim yok bu sezon. Avustralya - İngiltere finali oynansın kupa Harry'nin ellerinde yükselsin bana yeter, yetecek, valla bak.


Gitti demek hâlâ içimden gelmiyor. Birinin çıkıp bu adama imza attırmasını bekliyor sanırım bi yanım.. Şimdilik sadece sözleşmesi bitti diyebiliyorum. Dünya Kupası'ndan sonra yenilensin lütfen yenilensin. Belki de son kez; stay with us Harry (:

bknz. Kenan Doğulu-İsyan bu haykırış
bknz. It's {not} time to leave


6 yorum:

  1. helaaaaal, her sözüne katılıyorum.. eksik kalıyor her şey.. onu kaptan görmek isteriz, Aslantepe'de görmek isteriz, şampiyon görmek isteriz, Lucas'la beraber görmek isteriz.. ve nicesi offf.. bazen tüm yeteneğine rağmen defolsun gitsin dediklerim oldu bu takımdan.. bazen de her şeye rağmen arkasından ağladıklarım oldu.. neden bilmiorum ama yabancılardan Mondragon'un ve Lucescu'nun gidişleri beni çok etkilemişti vakti zamanında.. ama bu adamınki bi başka oldu ya da oluyor demek daha doğru.. en iç acıtanından.. taraftarın böylesine bir ağızdan böylesine içten isyanı da görülmedi bence.. buna nasıl kayıtsız kalıyorlar anlayamıyorum.. şu an için belirsizlik hala umut veriyor bana.. Galatasaray tv de halen "Şimdi reklamlar.." demesi bile umudumu sürdürmeme yetiyor.. dilerim yönetim uykusundan uyanır ve müjdeli haberi verir.. aksini düşünmek istemiyorum ama ne olursa olsun Kewell için en iyisi olsun.. nereye giderse gitsin benim için hep "Kewell from Galatasaray" olarak kalıcak.. çok üzülüyorum hala, eksik kalıcak bir şeyler tatsız tuzsuz olucak onsuz.. transfer müjdeleri veriolar gerçekten hiç manası yok.. ne fos yıldızlar gördü bu takım.. elindeki değerin kıymetini bilmedikçe hiçbir önemi yok.. son sözüm: "yetsin yönetim yeter taraftara çektirdiğiniz eziyet".. P.S: bu taraftar bunu unutmicak, bunca isyana rağmen ne cesaretle bu şekilde yolluyorlar bu adamı gerçekten aklım almıyor..

    YanıtlaSil
  2. Kewell'dan Galatasaray mesajı

    Galatasaray'la sözleşmesi sona eren ve şu anda Avustralya Ulusal Takımı'yla Güney Afrika'da bulunan Harry Kewell, transferi hakkında konuştu.

    Galatasaray'la sözleşmesi sona eren ve şu anda Avustralya Ulusal Takımı'yla Güney Afrika'da bulunan Harry Kewell, ''Kalıpğ kalmayacağımla ilgili sorulara Başkan Adnan Polat'a sorun'' dedi.

    'Oz büyücüsü' G.Saray'da oynamak istediğini ve geleceğiyle kararın yönetime yönetime bağlı olduğunu vurguladı.

    31 yaşındaki oyuncu ''Kimse bana kalmanı istiyoruz'' demedi. ifadfesini kullandı.

    Cumhuriyet Gazetesi'nden Fatih Kuşcu'ya konuşan Kewell, ''Galatasaray yönetimiyle görüşmeler sonuçlandı mı'' sorusunu deneyimli yıldız Harry Kewell,''Bu soruyu başkana sorun. Ben Galatasaray'da kalmak istediğimi her fırsatta söyledim. Hala Türkiye'de ve İstanbul'da olmak istiyorum. Taraftarların benim için söylediği şarkılar kulağımdan gitmiyor'' cevabını verdi.

    gel de ağlama şimdi:(

    YanıtlaSil
  3. @adsız demek zorundayım isimlerinizi bilmediğim için.. Öncelikle desteğiniz için çok teşekkür ederim umarım kalacak artık benim de inancım arttı. :)

    @Kübra; kalmasından başka bi temennimiz yok şu an..

    YanıtlaSil
  4. Seraaaap .[[
    Şu an salya sümüğüm.
    İçim çok dolu lan.Onu da çok özledim.
    Benim için konusuna bir gir çık , o CAN çok seviliyor.
    Çok seviliyor!

    YanıtlaSil
  5. Canım, üzülme nolur.. Gün gelecek herkes anlayacak bizim asıl sıkıntımızın ne olduğunu.. Gün gelecek herkes hak verecek bize :) O can da bizi, hepimizi çok seviyor. Biliyoruz.

    YanıtlaSil

Yazın bakalım 😎