Canım Ailem'in vedası..

Evet dün akşam itibariyle sona ererek hepimizi duygusal hezeyanlar içine attı. Blogger arkadaşlardan Mustafa bir kaç bölüm önce yazdığım bi twite şu cevabı vermiş ve Canım Ailem senaristinin hamile olduğunu, diziyi de başkasının yazmasını istemediğini söylemişti. Ben olsam ben de aynını yapardım sanırım. Düşünsenize, yıllar sonra insanın kalbine dokunan bi iş yaptınız, onu başkasının elinde görmektense bitirmeyi yeğlerdim. Bu yüzden senariste kızmıyorum, kızamıyorum. Bir de şöyle bir durum var ki atv sağolsun dizinin bütün keyfini batırıyordu. Gününü değiştirdiler, saatini değiştirdiler, bi ara yayından kaldırdılar. Velhasıl kelam burnumuzdan getirdiler. Hem bizim, hem de diziden ekmek yiyen oyuncusundan yönetmenine kadar herkesin.. Bu keşmekeşten de kurtulmuş oldu. Süper Baba'dan, İkinci Bahar'dan, Yabancı Damat'tan sonra yine yüreğimize dokunan bi hikaye de böylece son buldu.

Dizinin sanırım en sürpriz oyuncusu Şebnem Bozoklu'ydu. Ben kendisini Canım Ailem'den önce tanımıyordum. Ama gerek saçları gerekse şivesiyle gönlümüzde yer etti sağolsun. Meliha karakterine kimi zaman ağlasak da çoğunlukla güldük bol bol. Ama benim bu dizide favorim Ezgi Mola'nın Feride'siydi. Ezgi Mola'ya dizide sık sık "Türkan Şoray ablam" diyordu dizinin karakterlerinden Gülendam. Gerçekten oyunculuğu en az onun kadar başarılı ve gelecek vaadediyor. Müjdat Gezen Sanat Okulu mezunu olmasının yanı sıra, dizide birlikte oynadığı Uğur Yücel'in de kanatları altında Ezgi. Neden başarılı olduğunu buradan bile keşfedebiliriz sanıyorum. Önü çok açık ve ben onun bir dahaki projesini merakla beklemekteyim :)

Diğer bi isim de elbette İlker Aksum. Dizide yan rollerden biriydi Halim karakteri, ama bu adamın oyunculuğuyla başrollerin bile önüne geçtiğini görüyoruz ki sondan bi önceki bölümde ettiği şu laf; "adamın 3 kızından ikisine talip oldum zaten abi" {kız isteme merasiminden önce çikolatacıda Uğur Yücel ile olan sahne} ile dizide ne kadar önemli bi yere sahip olduğunu görüyor ve kendisini sevgilerimizle saygılarımızla selamlıyoruz. Bir dahaki projesini sabırsızlıkla beklediğimiz isimlerden kendisi.. Bilen bilir, ben Ozan Güven'i taa İkinci Bahar'dan beri takip ederim. Aslı'yla Kerem, Gora, Arog, Yahşi Batı ve şimdi de Canım Ailem.. Hepsinde çok özel yere sahip oldu benim için. Seviyoruz kendisini de ailecek :) Son olarak Onur Ünsal ki dizide Furkan karakterine sahip oyuncumuz sağolsun Eda'ya hazırladığı cd ile bol bol ağlattı beni. Misafir var arkadaşım, ev dolu, yapmayayım izlemeyeyim diyorum dayanamıyorum. Boncuk boncuk döküldüler gözümden gizli gizli :))

Adını sayamadığım fakat yukarıdaki resimde adı olan herkesin emeğine, yüreğine, sevgisine sağlık. Bizi böyle bi hikayenin içine çektiler, içimizi titrettiler. Televizyonlarda silah, kargaşa, çatışma olmadan, yalnızca sevginin ve aile bağlarının anlatıldığı böyle diziler de iş yapabiliyormuş demek.. Umarım böyle kaliteli yapımlar artarak devam eder. TMC'ye sonsuz teşekkürler böyle yapımları bize ulaştırdıkları için.

Son olarak, yaz dönemine dair beklediğim bi yapım yok dizi olarak. Sanırım kendimi sinemaya vereceğim. Çocuklar Duymasın plaselerimden biri. Zaten 2-3 haftaya Kavak Yelleri başlar yine onun etkisine girerim. Önerisi olan? :)

Son olarak da Zeki Müren'den Sevgimizin Aşkımızın Üstünden geliyor. Diziyi izleyenler sebebini anladılar :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎