Kewell ailesi buluştu!

Aylarca ayrı kaldı ama sonunda kavuşmuş :)

fotoğraflar tahmin edeceğiniz üzere biten Almanya maçından. Hasret gideriyorlar ama Harry'i izlemek bize nasip olmadı. Ancak fotoğraflarla gideririz hasretimizi. Gerçi ben ikinci maçta artık bekliyorum. Bi Lucas ile olmaz arkadaş bu işler! Neyse Almanya'yı hiç istemesem de kutluyorum, asıl kutlanacak ismin de Mesut olduğunu düşünüyorum. Kendisini pek sevmesem de, Almanya'ya çok şey kattığı ortada. Yok yok merak etmeyin,
"Mesut kazandı diye biz de kazandık dimi" lafını etmeyeceğim :)) Ben aksine, kaybettiğimizi hem de çok büyük bi değeri kaybettiğimizi düşünüyorum, sağlık olsun..

Avustralya'ya dönecek olursak, sürpriz beklenen Sırbistan'ın bi numarası olmadığını gördük. Avustralya Sırbistan'ı yenmesi halinde, yola devam diyebilir. Gana'ya dönecek olursak ev sahiplerinden biri gibi duruyor. Dilerim Avustralya'yı çok zorlamazlar. Son olarak Almanya'nın oyunu çok başarılıydı. Kutlamak lazım. İkinci tur görememelerini dilerim ama pek dilediğim olmuyor bu aralar :) Demediğim bişey kaldı mı diye düşünüyorum...... Yok tamamdır. Bi dahaki maça Harry'i izlemek temennisiyle yazıyı noktalarım.

O değil de Mathilda ne kadar büyümüş :) maşallah..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎