Haziran ayına merhaba

Bi kaç gündür Haziran ayı içinde fink atıyoruz. Ben de anca başımı kaldırıp buraya düşebildim. En son Harry için son kez bizimle kalmasını istediğimiz bi yazı yazmış ve hem burda hem de Sportif Cümleler'de {ve daha bi çok yerde de} eş zamanlı olarak yayınlanmasını sağlamıştım. İşe yaradı yaramadı, beğenildi beğenilmedi cidden çok umrumda değil.. Şimdi tek derdim bu kadar sevdiğim, sevdiğimiz bi adamın takımdan gönderilmemesi. Neyse birazdan değineceğim maddeler arasında zaten. Buyrun Haziran yazısına;
  • Hazır Harry demişken başlayalım. Tff 6+2+2 gibi defansif bi taktikle kendisini kulüpler yönünde savunmayı ve bi şekilde yaranmayı başardılar. E nihayetinde yabancı sınırsızlığı konusunda artık herkes hemfikir. Bana kalsa gençler gelişsin, futbol gelişsin, yabancıya para akacağına kendi futbolcumuza verelim dicem de, arkadaş bu Harry nasıl erkeklerde tercih değişikliğine kadar götürecekse {bknz. ekşi sözlük} ben gibi bi çoklarını da Aziz Yıldırım ile aynı fikri paylaşmaya yönlendirdi. Ne demiş adam; büyük lokma yicen, büyük laf etmicen arkadaş! Bunu da öğrenmiş olduk yaşayarak 23'ümüzde :))

  • Haftaya bugün, bu saatlerde Dünya Kupası başlamış olacak, madem futboldan girdik onunla devam edelim. Valla asıl destekleyeceğim takım İngiltere, yalan yok. Zaten bilen bilir Man U taraftarı olduğumu {ki başınızı biraz sola çevirip fotoğraflara da bakabilirsiniz} madem Türkiye olmayı başaramadı, İngilizler gibi oynarız biz de. Ama Kewell ve Neill hasebiyle Aussie olacağımı da çıtlatmayı borç bilirim {dersen ki bana ne, ben de sana derim ki ee okuyosun demek ki seni ilgilendiriyomuş!}
  • Tamam bu kadar futbol yeter. Zira Galatasaray'ımız sağolsun bu sezon kendinden soğuttu. Gelelim televizyona.. Kavak Yelleri geçtiğimiz hafta sezon finaliyle sona erdi. Sevin, sevmeyin, beğenin ya da beğenmeyin ama hakkını teslim edin. Fragmanından, dizideki sahnelere, müziklerden, çekimlere kadar enfes bi final oldu. Ben ağzımın tadıyla izleyemedim ayrı! Yine de keyifliydi.. Dizinin yeni bölümleri Temmuz'daymış, bana gelen haberler ise Haziran sonu diyor. Sanırım Temmuz başına izleriz. Temmuz'da başlaması, dizinin son sezonunu ve hatta son bölümlerini izleyeceğimizin habercisi olabilir. Zaten o ense ve kulak da Efe'nindi. Yoksa değil miydi? {Kenan Doğulu-Kıskanıyorum'dan serbest çağrışım :)) }
    ps: Mine'yle Deniz vurulmadı bence.


  • İzlediğim diğer dizi de Canım Ailem'di. O da bu çarşamba son kez ekranlarda olacak ağlar mıyım bilmem :) Pek değinmeyeceğim ki çarşamba akşamı, en geç perşembeye bi yazı da onun finali için gelir.
  • Haziranın ilk günleri kanlı başladı. ulan ortasına geldik 2010'un daha memleket için hayırlı bi yanını göremedik. Ha benim için mucizelerle dolu bi sene oldu, oluyor Allah bozmasın ama ne memlekette hayır kaldı ne dünyada!

  • Mayısın son günleri benim için sınav günleriydi. Erken konuşmayı pek sevmiyorum ama vize notlarımı da göz önünde bulundurunca sanırım mezun oldum diyebilirim :) Allah utandırmasın artık ne diyeyim.

  • Bugünlerin bi özel anlamı daha var.. Perşembe günü yani dün tam 4 hafta oldu. 4 hafta önce bu saatlerde hayatımda hiç olmadığım kadar mutlu oldum ben. Sebebim iyi ki varsın. Bi kez daha çok çok çok teşekkürler :) SEni SEviyorum

  • Gördüğüm kadarıyla Kpss olayına dalan bi çok arkadaş var. Ben de şansımı denemek istediğime karar verdim ve başvurunun bitmesine 2 saat kala başvurumu yaptım. Önümüzdeki 2 ay sıkı bi şekilde hazırlanacağım. Bakalım ne yapabilirsem artık..

  • Gözümde hiç bişey yok aslında. Ama temmuz sonunda sınav var, ağustosun ortalarında açıklansa da eylülde bi yere yerleşsem, düzenli bi işim olsa; hani hem oyalanırım o yokken {askerlik mevzusu} hem de ufak ufak para biriktirmeye başlarım. {sen bu satırları okurken yüzünde oluşacak tebessümü görmek paha biçilemez o ayrı }

  • Kendimi son günlerde inanılmaz huzurlu hissediyorum. Tamam bazen esereklenip çıldırdığım oluyor, ama çoğunlukla sakinim yani. Büyüdüm ben, valla bak :))
Tamam çenem düştü bu saatte. Bu aylık da bu kadar hadi dağılın. Son söz ise içimden geldi; ben sende tutuklu kaldım (: anlayan anladı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎