Harry aslanlar gibi oynadı ama..

Çok canım sıkıldı akşam üstü. Oysa koridorda onu 10 numaralı formayla gördüğümde nasıl mutlu olmuştum. Harry Kewell artık aileden biri gibi oldu. Bi abi gibi, arkadaş gibi, dayı gibi.. İşte öyle ne bileyim..

İtiraf etmek gerekirse sahaya çıktığında gözlerim bi an da olsa dolmuştu. "Allahım desteğini eksik etme" diye dualarla gönderdim onu sahaya. Öyle ki Almanya maçındaki silik Avustralya'dan eser yoktu. Harry'nin takıma katılmasından mıdır nedir, Avustralya gözüme müthiş ofansif bi takım olarak görünmeye başladı. Orta sahanın göbeğinde bazı sıkıntılar yaşandı evet ve toplar sürekli Harry için şişirildi, biliyorum. Ama yine de onun orada çabaladığını, açlığını görmek bile yetti. Tamam dedim, bu performansla giderse inşallah bizimkilerin kafasına dank edecek ve Harry'i bi yere bırakmayacaklar. Bi de Avustralya gol atınca iyice umutlandım. İkinci tur planları yapıyorum kafamda. Almanya yenilirse, Sırbistan fazla gol atmasa falan diye kuruyorum işte.. Nazarım mı değdi nedir anlamadım, bi korner kullandı Gana. Kaleye çekilen şutta uzak direkteki Harry topun üstüne geldiğini görünce göğsünü gerdi. Top da pazularına çarptı iyi mi?! Çok sevdiğimiz {!} hakem Rosetti de tuttu bunu elle müdahale olarak değerlendirip Harry'i tereddütsüz attı. Sahanın en iyi adamını yaa.

"Fuck off" çeke çeke sahadan çıktı Harry. Kendisinin ve Lucas'ın itirazları boşaydı tabii.. Harry'nin atılması yetmezmiş gibi, penaltıyla da bi gol yendi. Şimdi Avustralya son maçta Sırbistana bi kaç gol atarak kazanabilirse anca öyle tur atlayacak, hem de Harry yokken.. Tabi Almanya'nın Gana'ya yenileceğini varsayarsak.. Biz buna halk arasında "ölme eşeğim ölme" diyoruz evet. Galatasaray yönetimine de gün doğdu. Harry bunlara beni izleyin sonra karar verin demişti yanlış anımsamıyorsam. 2 sene izlediler Harry'nin kalması gerektiğini anlamadılar ya, 25 dakikada hiç anlayamazlar gibime geliyor. Harry Kewell için asıl veda yazısını yazmanın vakti yaklaşıyor gibi hissediyorum üzülerek. Kısmet yada sağlık olsun da diyemiyorum üstelik..

Son olarak bi kaç fotoğraf aldım Fifa.com'dan. Şu gülen adamı ne hâle getirdin ulan Rosetti. Yatacak yerin yok! Zaten nefret ederdim senden, şimdi katmerlendi..


Son olarak; dizinde bi yara gördüm ya. İyi midir acaba.. Gerçi karta kadar aslan gibi oynadı ama, insan endişelenmeden edemiyor..

ps: bu İngiltere napıyo ya!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎