Arkasından ağlayan olma..


Ben halk oyunları okudum, folklar eğitimi aldım. Koca, dağdır. Kadın da o koca dağın üzerine düşen kar. Dağın karıdır yani. Şimdi diyorum ki, benim karım eridi. (ağlıyor) Evliyanın birine sormuşlar, “Erkek nedir?” “Erkek baştır evladım” demiş, “Peki” demişler, “Kadın nedir?” “Kadın da boyundur. Boyun nereye dönerse, baş oraya bakar!” Biz işte böyle bir çifttik.


Malum reklamlar ekranda dönerken biri çıkıp bu adam seni ağlatacak deseydi, ya bsg der kovalardım. Ama oluyormuş. Ağlamamak için kıvranan yanım bugün, ofiste, bu adamın ölen eşinin ardından söyledikleriyle darmaduman oldu. Ve ağladım.. Allah kimseyi sevdikleriyle sınamasın. Hele ki en sevdikleriyle..
Röportajın tamamı için tıklayın.
Yazının şarkısı da bu olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎