#KewellsonkezArenaya

Twitter, ortak fikirde olduğunuz insanları bulmak için inanılmaz bir mecra. Bazen bir galeyana gelip çoğunluk aynı şeyi konuşunca da, inanılmaz bir sinerji oluşuyor. Mesela geçen sene yine Harry Kewell için, giderse çocuğumu keserim diye laflar etmiştik. Dünya Kupası sonrasında Harry ile bir sene daha geçirme fırsatı bulduk.


Şimdi yine Harry için bir hastag (twitter etiketi) başlattı arkadaşlar sağolsunlar. Öğleye doğru bu hastag'i gördüm ve ben de katıldım. Malumunuz önümüzdeki günlerde Liverpool'u TT Arena'da ağırlayacağız. Liverpool'un bir diğer özelliği de Harry Kewell'ın eski takımı olması. Hani Milan'ı İstanbul'da darma duman edip Şampiyonlar Ligi kupasını kaldırdığı o takımın bi parçasıydı. Sonra kader Kewell ile Galatasaray'ın yollarını kesiştirdi ve ayırdı. Bizse Kewell'a bir veda bile edemedik. Bu hastag de tam bununla ilgili işte. Hem bizim Kewell'a vedamız, hem de yönetimin Kewell'a iade-i itibar yaparak onu onore edeceği bir iş olacak. Bundan önceki yönetim Elano'ya bile -evet bile!- plaket vermişti. El sıkışarak, teşekkür ederek göndermişti. Kewell'a da böyle bir şıklık yapılsa, Liverpool maçına davet edilse, tribünde çekirdek çıtlatsa falan.. Gol olunca ayağa fırlar bir şey yapar işte ne bileyim. Kendi bilir yani o kadarını da..

Eğer bu fikir sizin de kafanıza yattıysa, paylaşabildiğiniz kadar paylaşın platformlarda. Şimdiden bazı spor sitelerinde haber olmaya başladı, Twitter'da bugün en çok konuşulan şeyler arasına girdi Türkiye genelinde. Önemli olan sesi bir yerlere duyurup o şıklığı yapabilmek ve "Kewell from Galatasaray" diyen bi adamı kuru kuru göndermemek. Galatasaraylı'lığın gereğidir böyle şeyler. Altında buzağı aramaya gerek yok. Haydi Harry Kewell için, Galatasaraylı'lık duruşu için; #HarryKewell ve #KewellsonkezArenaya!

Serap Bahar - GsTvnet.com

3 yorum:

  1. bu adam uğurlanmayı değil omuzlarda taşınmayı hak ediyor.öyle veya böyle çok özleyeceğim ben bu adamı

    YanıtlaSil
  2. Uzun süredir görünmüyordunuz :)

    Kewell ile ilgili ben de aynı fikirdeyim. Bu vedayı hak ettiğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. sormayın.gündem malumunuz beni futboldan ve blogdan bayağı bir soğuttu:)fakat yeniden ısınmaya başladık:)

    YanıtlaSil

Yazın bakalım 😎