Aylık yazılar #temmuz

Efendim iş insanları çalışkanlığa sevk eder, daha çalışkan insanlar olmamızı sağlar. Serap insanının bünyesinde ise bu durum tam tersine sebep oluyor. Baksanıza ayın ortasına gelmişiz, yazısı yeni çıkıyor. Neyse daha da gecikmesin buyrun başlayalım. Temmuz ayına hoşgeldiniz.

  • Hayatta bişey iyi gittiği zaman herşey iyi gidiyor, bi yerden batmaya başlayınca tamamen çuvallıyosunuz zannederdim ben. Yok öyle olmuyormuş. Geçtiğimiz ayın sonlarına doğru çok zor bi durum yaşadık sevdicekle. Aynı günlerde iş mevzusu ortaya çıktı ve ben işe başladım. O günlerdeki tek fikrim, Allah bi kapıyı kapar diğerini açardı. Gerçekten iş yerinde haftanın 6 günü oyalanmıyor olsaydım hem kendime, hem etrafımdakilere hem de sevdiceğe hayatı zindan ederdim. İşimi seviyorum, net!
  • Sevdicek dedik boş geçmeyelim. Şu fotoğrafı ne zamandır blogda paylaşmak istiyordum bu ana kısmetmiş. Zaten bi daha ne zamana fırsat bulur da gelir dökülürüm bilemiyorum açıkçası :)) Avuçların içinde yazan cümlelerin anlamı; bu eller, seninkileri özledi. Fena vurdu beni görünce. Aynı modda olduğumdan olsa gerek.

    ps: Sevdicekle arayı düzelttik çok şükür. Ondan keyiflendim bugün :.

  • Futbola atlıyorum, malum aylık yazılarımız daldan dala oluyor. Birilerinin adı sürekli şikelerle bilmem nelerle uğraşırken bizim tek derdimiz Muslera ne zaman açıklanır, Drogba mı gelecek Milito mu, Cambiasso'da durum ne falan ya, her yerde her zaman dediğimiz gibi; iyi ki Galatasaraylı'yız.
  • Geçen sezon ki durumdan sonra Şampiyonlar Ligi de Avrupa Ligi de yalan oldu. Bakalım şu şike olaylarından sebepleniriz belki :p Neyse diyeceğim o değildi. Galatasaray Şampiyonlar Ligi'ne mi gidememiş? Varsın gidemesin. Şampiyonlar Ligi Galatasaray'ın ayağına gelir öyleyse arkadaş! Liverpool'uyla da, Real Madrid'iyle de, Olimpiakos'uyla da, Twente'siyle de maç yapacağız çok şükür. Gözü olanın gözü çıksın.

  • Film izleyemiyorum pek ama daha önce tavsiye ettiğim Üsküdar'a Giderken'i bir kez daha şiddetle tavsiye ediyorum. Pazar gecesinin gelmesini iple çekiyorum resmen. Sabah 7'de kalkacak olmama rağmen hiç üşenmeden 23-24 arası o diziyi izliyorum. Pek alışık olmadığımız enteresan bi tarzı olsa da, sevimli bi dizi.

  • Dizi demişken de sürekli önerilen ve övülen Leyla ile Mecnun'a ısınamadığımı itiraf etmek zorundayım. Nedenini bilmediğim bi şekilde izlemek içimden gelmiyor. Herkesin beğendiği kendine tabii..
  • Imm yine dizi demişken bi kesimin gözü aydın diyorum. Kavak Yelleri bitiyor!11!!1bir! Hani sadece Okan Bayülgen programları yüzünden takip edilen -dil çıkarma efekti- yada kanal değiştirirken denk gelinen -dil çıkarma efekti- kimsenin beğenmediği tü kaka dediği dizi -dil çıkarma efekti- bitiyor evet. Son 7 bölüm. Kutlamalara başlayın gençler! Artık kafanıza silah dayanmayacak Kavak Yelleri'ni izle diye hahaha

  • Hemcinslerim, dostlarım, hatunlar, sevgili Romalı'lar! Size asrın tavsiyesini veriyorum, kulak kabartın. Sakın ola, ama sakın, daha önce hiç gitmediğiniz bi kuaföre saçlarınızı emanet etmeyin. Boyasından, kesimine, fönünden, şekil vermesine kadar. Sakın diyorum bak!

  • Bu aylık da bu kadar benden. Bugünlerde en çok dinlediğim şarkı Kenan'ın Şans Meleğim'i. Bloga yazmak yine nasip olmamıştı evet. Temmuz şarkısı da bu olsun. "en güzel bölüm başlıyor, yanıma uzan seyredelimmm" :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎