Ayrılık hakkında bilinmesi gerekenler

Sürekli tespit yapan o tiplerden olmak istemedim hiç fakat sanırım insan istemem, sevmem dediğim şeyleri bazen küt diye kendinde bulabiliyor. Hani sevmediğin ot burnunun dibinde biter misali.. Ayrılığı en gerçek haliyle tatmış biri olarak, şimdi de ayrılık konusundaki tespitlerimi yapabilirim.

Tavsiye; iş bu konuyu okurken fonda "bu şarkı" çalarsa güzel olur. Buyrun başlıyoruz.

  1. Şarkı ne güzel başlıyor; "bize neler neler öğrettiler sevdalar üstüne; aldatıldık, aldatıldık sevda böyle değil" diye.. Ben 24 yaşındayım, bu şarkı bizim jenerasyonun çocukluğunda, ilk gençliğinde dinlediği keyifli şarkılardan biriydi. Klibi falan rengarenkti neyse, konumuz bu değil.. Doğruymuş meğer. Bize öğretilen, şarkılarda dinletilen, filmlerde gösterilen o mükemmel aşklar, mükemmel erkekler, mükemmel kadınlar hep hikayeden ibaretmiş. Bunu başta kendim için söylüyorum, kimse üzerine alınıp triplere girmesin lütfen. Ben mükemmel değilim, filmlerdeki o hatunlara benzemiyorum. La bu yüzden becerememiş olmayım sakın?!


  2. Ayrılık sürecinde yapılmayacak şeyler; sevgilinin fotoğraflarına ve sevgiliyle çekindiğiniz fotoğraflara bakılmayacak. Gülşen'in Dön Çarem'i (hisset beni demedim, attention please!), Feridun Düzağaç'ın Alev Alev'i ve Sezen Aksu'nun Belalım'ı dinlenmeyecek. Mustafa Ceceli kesinlikle ve de asla dinlenmeyecek! Romantik şarkıları sıraladım sanırım ama bunun dışındakiler de dinlenmezse iyi olur. Bi de mümkünse kafa dağıtmak için yapılan sigara içme eyleminden uzak durulacak. Laf aramızda geçen sefer farklı iki günde ikişer taneden toplam 4 sigara içildi. Aman diyorum Serap, aman!! En önemlisi; İLAÇLAR BIRAKILMAYACAK! İlaçların altını tutacak kadar yemek yenilecek. Kime diyorum kızım aloo?!


  3. Bu süreç geçene kadar yapılacaklar; bol bol çikolata yenecek, çikolata moral verir, güç verir, enerji verir ortalarda turşu gibi dolanmayız. Hareketli şarkılar dinlenecek. Bugünlerde favorim Kenan'ın Şans Meleğim'i ve Murat Dalkılıç'ın Çatlat'ı. Bunlara ek olarak Ayşe Özyılmazel'in Tatlım'ı da plase olabilir. Gülşen'in son şarkısı da iyidir, güç verir. Aileyle ve dostlarla vakit geçirilecek. Konu asla sevgiliye getirilmeyecek, Serap sana diyorum kızlar siz anlayın.. Bi de mümkünse bol bol ağlanacak ki acı, her damla gözyaşıyla akıp gitsin ve atlatılsın.

  4. Dünyanın en saçma salak nedeni yüzünden de bitmiş olsa, ne sevgilinin ne de bitme sebebinin ardından kötü konuşulmayacak ve konuşturulmayacak da.. Benim bi tarzım, hayata bi bakışım, bi melek tarafım var. Bu yönümü kimse solduramayacak, içimdeki meleği öldüremeyecek. Ben de Serap'sam buna izin vermeyeceğim. Bana yakışmayan hiç bişeyi yapmayacağım.


  5. Bu dönemde işe sıkı sıkı sarılmaya devam edilecek. Zaten akşama kadar süren yoğunluk akşam da film izleyerek, kitap okuyarak, Galatasaray takip edilerek ve aileyle bıdı bıdı edilerek sürdürülecek. Temmuzu ne çabuk bitirdik baksanıza! Demek ki noluyomuş? Zaman bi şekilde geçiyomuş. Yine geçermiş, geçecekmiş ve de geçmek zorundaymış.

  6. Hayata kimse hiç bi şekilde sokulmayacak. Denedim olmadı, bi daha denedim yine olmadı, olmasın da aq. Uğraşamam kimseyle kimsenin de benle uğraşmasına gerek kalmaz. Nazımı da kaprisimi de etrafımdakilere yaparım tamam işte. Bi karış boyumla aşk benim neyime la ayrıca. Biriniz de şunu deyip uyarmıyosunuz beni yazıklar olsun hepinize! :))


  7. Bu sevimli sayıyla yazıyı bitirelim. Kimse aşk acısıyla, ayrılık acısıyla ölmez, ölmemiş, ölmeyecek de. Allaha şükür annem babam yanımda, kardeşlerim de öyle, kardeşim dediğim insanlar da öyle.. Zamanı gelir de başka birine ihtiyaç duyarsam ve istersem, şöyle elimden sıkıca tutup tüm dünyayı benim için karşısına alacak rerörerö şaka la şaka. Allah belamı versin bi daha birini seversem :)

Sevgiliye özel ps: Birlikte geçen her güzel an için sevgiliye sonsuz teşekkürler. Allah onu dünyanın en güzel insanıyla karşılaştırıp çok mutlu etsin ve inşallah hiç bi sıkıntı yaşamadan hayatını sürdürsün.

Hadi işim var benim. Daha blogun sağ tarafını yeniden düzenlicem meşgul etmeyin. En güzel günler ve geceler sizin olsun, desteğinizi eksik etmeyin la :)

6 yorum:

  1. Bende yanındayım ablam /:

    YanıtlaSil
  2. Canım, çok sağol. İnan ihtiyacım var :)

    YanıtlaSil
  3. Kıyamam ben sana ya bunuda atlatırız hep birlikte /:

    YanıtlaSil
  4. Atlatmama gibi bi lüksüm kalmadı zaten. Yeni yeni ayılıyorum.. İnşallah atlatacağız güzelim :)

    YanıtlaSil
  5. 4 numaralı paragraf benı anlattı sankı kendımle yuzlesmemı sagladın tskr ederım guclu olman dıleğiyle...

    YanıtlaSil
  6. Rica ederim. Ben teşekkür ederim yorumunuz için. İnşallah siz de gücünüzü toplarsınız.

    YanıtlaSil

Yazın bakalım 😎