Bu aralar ne dinliyorum #13

Gün ışığı gibi bu şarkı. Bir bahar sabahını düşünün. Kuşlar cıvıldaşıyor. Odanın içinde dikdörtgen bir güneş.. Pencereden hafif bir esinti giriyor içeriye.. Gözünüzü açıyorsunuz kırpa kırpa.. Ve sevdiceğinizin kollarındasınız.
Bu şarkının bana hissettirdiği şeyler bunlar. Mazhar Alanson yine yapmış ki! :)




Mazhar Alanson'un büyük ihtimalle eşi Biricik Suden'e yazdığı şarkı. Öyle ki klibinde de sarışın bi hatun oynuyor. Yüzünü hiç görmediğimiz hatun ya Biricik Suden ya da ona fiziksel olarak gerçekten çok benzeyen birisi. Şarkı şahane, müzik şahane, Mazhar-Fuat-Özkan hepsinden şahane! Dinlenir ki bu :)


Hadi bana sor..
Sevmek bu kadar mı zor?
Senden başka yok bildiğim yol
Hadi bana sor..

Gezginci ruhumuz bir gün biterse,
Korkmadan deriz gururluyuz!
Eksilirse ağlayanlar çevremizden,
Ya gerçeği söyleriz ya da nasıl istersen..

Ne güzel şeysin sen,
Hep yaşın 19.
Gel yanıma sar beni,
Bugün var yarın yokuz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎