Mutlu seneler Galatasaray!

Aile!
Dün öğlen antrenmana çıktı takım. Ciddiyetle antrenmanı yaptı. Dinlenmeye çekildi. Sonrada akşam oldu, hava karardı, Florya'da mumlar yandı, masalar kuruldu. Futbolcular, teknik heyet ve elbette aileleri yılbaşı kutlaması için toplandılar. Toplansınlar bize ne? denebilir çok rahat. Ben bana ne diyemiyorum işte. Dün akşamki fotoğraflara baktığımda çok güzel kıvılcımlar gördüm ben. O kıvılcımları bloga taşımak boyun borcu artık. 


Başarıların ardında illa bi mutluluk, bi birliktelik olmak zorundadır. Hani dizi oyuncularının klişe lafıdır ya; "biz sette çok eğleniyoruz bu da diziye yansıyor" diye.. Aynen o işte. Galatasaraylı futbolcular bir aradayken keyifli vakit geçiriyorlar. Takımda müthiş bir uyum ve arkadaşlık havası var bu sezon. Maşallah diyelim lütfen. 


Bu başarının mimarı aslında Fatih Terim. Öyle ki takımda bu rahatlık varsa bunda Fatih Terim etkisi çok büyük. Önceki teknik direktörlerin arkasından konuşmak gibi olmasın da, Fatih Terim'in otoritesini ve karizmasını, gerek takımda gerekse kamuoyunda, maalesef yakalayamadılar. Takımdaki güven ortamı gelince, hadi açalım, her önüne gelen bu takıma dil uzatamayınca, Galatasaray da şu anki durumuna erişti. 


Bir de takımda uzun süredir yerli yabancı ayrımı olmuyor. Hatırlarsınız Florya'daki barbekü partilerini. Yabancıların ayrı bi masası olurdu, yerliler de bir arada otururdu. Şimdi yanyana oturup yemekler yeniyor, eğleniliyor. 


Ve tabii ki eşler de yanlarında aslanların. En zor zamanlarda en çok cefayı çeken onlar değil mi? O zaman en güzel zamanlarda da sefasını sürmek hakları. Yalnız Aydın'ın bakışlara gel! İnsan bi gülümser la bi de objektife bakıyosun yazıklar olsun!



İki fotoğraf da Yekta ve Emre'nin twitter'larından. Maşallah masada da hiç bişey kalmamış. Hepsini silmişler süpürmüşler. Yarasın :))


Son olarak şu can fotoğraf. Pastayı hep birlikte keserken verilen o güzel poz. Bu fotoğrafı çok sevdim ama öte yandan da çok güldüm. Melo yine Melo'luğunu göstermiş. Verdiği poza gel. Asıl güldüğüm ise Melo'nun pozdan ziyade, Fatih Terim'in o poza bakışı :))


Dün geceye ait video (Mustafa Abi'ye teşekkürler);




Şahanesiniz, çok güzelsiniz. 2012 Galatasaray'ın yılı olacak. Her alanda hem de. Nice senelere! Sarı kırmızı seneler canlarım benim.
Yönetime özel not: Bi dahaki kutlamaya beni de çağırın gözünüzü seveyim :( yılbaşı olur, bayram olur, 23 Nisan olur, 19 Mayıs olur, şampiyonluk kutlaması olur. Bi kere oturayım o masaya ben de şunlarla. Neşenizi yerim la uuuvv :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎