The Hangover ~ Felekten Bir Gece | 2009

Uzun süredir adından söz ettiren, ki filmin 2009'da çıktığını gördüğümüzde uzun süreden kastımın 2 sene olduğunu da anlıyoruz evet, ama benim henüz izleme fırsatı bulduğum film Felekten Bir Gece. Keyifli vakit geçirmek isteniyorsa, hiç düşünmeden izlenmesi gereken filmlerden birisi olarak kayda geçti. Ben kendi arşivime attım. Mutlaka tekrar izleyeceğim. Serinin ikinci filmi ise, evet seri olmuş, bu sene çıkmış ve akşam izlenmek için evdeki bilgisayarda beni bekliyor. Ama önce The Hangover konuşulsun.


Filmin hikayesini okuduktan sonra, Bradley Cooper ismini de castta görüp izlemeye karar verdim. Sonra castı eşeledikçe güzel insanlar karşıma çıkmaya başladı ve nihayet dün akşam filmi izledim. En son izlediğim komedi filmini hatırlamıyorum. Romantik komediler sayılmaz. Onlar safi komedi değil ne de olsa. The Hangover çok keyifli iki saat geçirmenize neden oluyor. Yan etkisi yok, sırıtan bi tarafı yok, şu da olaydı iyiydi diyebileceğiniz bi tarafı yok. Her şey dozunda, her şey tadında olmuş. Tat damakta kalmış olacak ki ikincisini çekmişler, hatta üçüncüsü de yoldaymış. Böyle seriye can kurban. Film özetle, bekarlığa veda partisi için Las Vegas'ı seçip, ertesi sabah hiçbir şey, gerçekten hiçbir şey, hatırlamayan 4 adamın hikayesini anlatıyor. Adamlardan birisi kayıp, üstüne üstlük kayıp kişi de ertesi gün damat olacak kişi. Diğer üçü de film boyunca damadı arıyor. Ama ne aramak!


O Mike Tyson'ı gördüğümüz an, o velet, o kaplan, o Çinli mafya kırması.. Sırf bir önceki cümleden bile merak edip izlenir bu film. Bir de değinmeden geçmemek lazım, filmin müzikleri çok iyi. Tam o ortama göre, tam filmin tadına göre seçilmiş. Bildiğimiz şarkılar, tanıdığımız sesler. Filmde Katerina Moutsatsau'yu görmek ve yanında çalıştığı adamın Katerina'dan baklava istemesi tebessüme sebep oldu bende. Bi de şey, Bradley Cooper candır! Filmi üç hatun izledik ve ilk evlenen hangimiz olursak, kına gecesinde (kına gecesi versus bekarlığa veda partisi) böyle kendimizi kaybetmeye karar verdik. Şimdi damat adayları düşünsün! İzlenir bu film. Ara ara spoiler'a selam çaktım ama asıl spoiler kendi yerinde. Spoiler, bilgiler ve fragmanla noktayı koyarım. İzleyin ve gülün efendim.


Spoileeer!
Filmde çok güldüm, ama en güldüğüm sahne filmin sonunda akan fotoğraflardı. Film boyunca naptık la biz dün gece kafasıyla dolaşan kurt sürüsüne verilecek tek cevap hakikaten napmışsınız la siz dün gece olabilir, net! Fotoğraflarla birlikte film sonu isimleri akana kadar, ikinci filmin de yayınlandığını bildiğimden, herhalde yedikleri haltları ikinci filmde gösterecekler dedim. Eğer öyle olsaydı, saat 12 olmasına ve ertesi sabah çalışacak olmama rağmen oturur izlerdim :) Ama fotoğraflar akmaya başlayınca güldüm bi hayli. O bebeği de yerim ayrıca. Allahım o gözler gözümün önünden gitmiyor :)) Son olarak; la o tavuk nereden düşmüş o odaya? Anlayan bana da anlatsın nolur :/ 
Imdb puanı: 7.9/10
Yapım: 2008_2009 - ABD
Tür: Gizem, Komedi, Macera, Suç, Gençlik
Süre: 100 dakika
Yönetmen: Todd Phillips
Oyuncular: Bradley Cooper, Justin Bartha, Zach Galifianakis, Heather Graham, Katerina Moutsatsou, Mike Epps, Ed Helms, Ken Jeong, Mike Tyson, Rachael Harris, Sasha Barrese, Jernard Burks, Cleo King, Bryan Callen, Jeffrey Tambor, Ian Anthony Dale, Rob Riggle
Senaryo: Scott Moore, Jon Lucas
Yapımcı: Todd Phillips, Chris Bender, Daniel Goldberg

Konu: Filmde arkadaşlarının düğününden iki gün önce bekarlığa veda partisi vermek için Las Vegas'a giden dört arkadaş,sarhoş oldukları parti gecesinin sabahında odalarında bir kaplan, tavuklar ve dolapta ağlayan altı aylık bir bebek ile uyanırlar. Ayrıca damat ortada yoktur. Bir gece öncesine dair hiçbirşey hatırlamayan üç arkadaş ip uclarını takip ederek işlerin nerede kontrolden çıktığını bulmak zorundadırlar. En önemlisi de damadı bularak zamanında Los Angeles'a düğününe yetiştirmeleri gerekmektedir.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎