Haftalık dizi yorumları 1-5 Ekim

Geçtiğimiz cuma yazılması gerekiyordu bu yazının ama gördüğünüz üzere pazartesiye kadar kaldı. Hafta sonu patırtısı anca dağıldı malum. Dizilerden bize kalan How I Met Your Mother ile The Big Bang Theory oldu. İkisinin de yeni sezonlarının ikinci bölümlerini yazıyorum dolayısıyla izlememiş olanlar, arkamdan laf etmemeniz için uyarıyorum spoiler var içeride. Ağır spoiler hem de. Öyleyse ben başlıyorum izleyenler takip etsin, izlemeyenler izleyip gelsin rica ediyorum.

How I Met Your Mother; Quinn ile Barney'nin evlilik öncesi sözleşmesiyle başlayan bölüm kadınlar vs. erkekler bölünmesini izlememize sebep oldu. Bu bölünmeye tabi olmayan her zamanki gibi Marshall ve Lily'di. Barney'nin evlilik öncesi sözleşmesine karşılık Quinn de bir sözleşme hazırladı ve nihayetinde birbirlerine güvenmediklerini söyleyerek ayrıldılar. Ayrılıklar sonbaharı olarak başladı bölüm ismi. Şimdi sırada Ted&Victoria ve Robin&Nick'in ayrılıkları var. Bölümün sonuna doğru, "o ana az bir süre kala" diye bir alt yazı gördük ekranda ve yukarıdaki sahne yaşandı. Robin ve Barney'nin ilişkilerini yeniden izleyecek fanları. Bölümün en komik sahneleri Klaus'lu sahnelerdi. Klaus artık Victoria'yı alıp gidebilir. Victoria'nın anne çıkmadığını bildiğimize göre.. Bir de komikli sahnelere Robin'in kendisinden tahrik olmasını da ekleyebiliriz.


The Big Bang Theory; Sheldon değişiyor. Gerçekten değişiyor. İnsani duyguları olan sıradan bir şeye dönüşmeye başladı. Bizim bildiğimiz Sheldon kendisinden başka kimseyi düşünmeyen, ben merkez bir insandı. Ama 6x2'deki Sheldon, "Leonard'ı üzme" diye Penny'e gece yarısı çıkışan yeni Sheldon, var artık. Penny'nin Leonard ile olan ilişkisinin heyecanını kaybettiği için ayrılmak istediğini Amy Sheldon'a söylüyor fakat Sheldon'ın kimseye söylememesi gerekiyor. Leonard'dan bunu saklamak için kıvranmasının ardından da gece yarısı Penny'nin evine girip yatağının başında bitiveriyor. Amy ile istemeye istemeye de olsa sinemada el ele film izliyor. Çok bozdu kendini çok. Kendini bozan bir diğer kişi de Raj. Howard'ın artık uzaydan dönmesi lazım. Çocuk yalnızlıktan ölecek yoksa. Howard'ın uzay maceralarında da ezik olmaktan kurtulamadı tabi.

Cuma günü kaldığımız yerden devam.

3 yorum:

  1. Meyve Gevreği diyorlar uzayda tuvalet temizletiyorlar adamın karizma yapacak birşeyi vardı o da yokoldu..:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son sahnedeki F.Loops olayına da çok güldüm ben. Nihayet rahat bir uyku çektim demesi ve o halde olması... :D

      Sil
  2. en güzelini en sona saklamışlar aslında..:D

    YanıtlaSil

Yazın bakalım 😎