Günlerden Galatasaray vol.7

kedi canını yediğim
Akşamdan beri her yerde zaten defans hatasını gördük okuduk. Aynı şeyleri yazmak istemiyorum. Şu blogda en nefret ettiğim şey, bloga kara kara, kötü kötü, sıkıcı, beni üzen şeyleri yazmak. Gerçi niye bu kadar karardığımı da bilmiyorum ama bu takımda işler ne zaman kötüye gitse, ben suratsız, çekilmez bir hatuna dönüşüyorum. Galatasaray dün akşam Eskişehirspor ile maç yaptı Arena'da. Burak'ın 60. dakikada attığı gole karşılık Erkan'ın 89. dakikada attığı kepaze golle geldi. Kepazelik de bizim defansın kepazeliği, gole bir diyeceğim yok. Öyle fırsatı bulursan atmazsan ayıp olur. Nihayetinde maç 1-1 bitti. Bizimkiler golü bulana kadar tutuk oynuyorlar bu bir gerçek. Takımın üzerindeki şu paniğin dağılması için milli takım arası ilaç olacaktır. Aradan sonra dilerim toparlanır ve Galatasaray gibi oynayama başlarız. Yürüyedur Galatasaray, ama arada bi de şut atın be gülüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎