Haftalık dizi yorumları | 26 Ekim

Bu hafta How I Met Your Mother pas geçti. Bu yüzden elimizdeki tek dizi olan The Big Bang Theory ile idare ediyoruz. Dizinin 6. sezonunun 5. bölümünü yazacağım içeriye ve izlemeyenlerin okumamasını öneriyorum. İzlemeden bölümü okumak zor olacaktır. Gerçi yukarıdaki fotoğraf da yeni bölümden olduğu için ayıp ettim ama ne olduğunu izlemeyenler bilmiyor ki o.O Tamam başlıyorum.


The Big Bang Theory; dizi her hafta gitgide eğlenceli hale geliyor, inanılmaz. Geçen bölümün ardından bu bölüm de gayet iyiydi. Cadılar Bayramı teması işlendi 5. bölümde. Stuart'ın dükkanında yapılan partiyi Raj organize etti ve bölüm boyunca kelime oyunlarıyla yapmaya çalıştığı şakaları anlattı. Howard'ın uzay muhabbetinden sıkılan Bernadette onu dizginlemeye çalıştı. Amy, Sheldon'a çift olduklarını gösteren kostümler giydirmeye çalıştı. Penny de kızların itmesiyle Leonard için biraz taviz vermeye çalıştı ve işe yaradığını söyleyebiliriz. Leonard için Sherlock'tan geliyor repliğimiz; "smart is new sexy". Partiye dönecek olursak, benim partide en çok beğendiğim kostüm Howard-Bernadette ikilisinin kostümü oldu. Şirin Baba ve Şirine çok yakışmış. Öte yandan Amy ve Sheldon'ın senin sevdiğin çiftler ve benim sevdiğim çiftler konusunda yaptıkları şemalama sahnesine çok güldüm.

Bu haftalık bu kadar, devamı gelecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎