United'ımı uçuruyoruz

Bakma dilde Galatasaray, derbi, Kewell, Arda, Baros, Rijkaard olduğuna..
Gönül kırgın Galatasaray'a..
Gönül pes etti..
Sustu..

Yeni cümleler ediyor artık. United'a döndü mesela.. Sen bu videoyu izlerken, ben Bursaspor maçını izliyorum. Ve evet, Manchester'ın kazanmasını istiyorum. Yemişim ülke puanını. Yönetim bile takımı düşünmezken, ben ne demeye ülkenin puanını düşünüyorum arkadaş. Alsın United maçı çıksın üst tura. Bişeyler de iyiye gitsin artık. Girin içeri konuşuyoruz..

Türk Hava Yolları daha önce Barcelona'ya sponsorluk teklif etmiş ve bi kaç sponsorundan birisi olmuştu. Bi de reklam çekilmişti hatta. Sonra da United'ıma gitti teklif ben de reklam filmini bekliyordum. Sonunda reklam geldi. Enfes olmuş, bol bol gülümsetti. Reklamda, Bobby Charlton başta olmak üzere takımın nerdeyse yarısı oynuyor. Hostes hanım kızlarımızdan birisi topu düşürünce Van der Sar abimizin sayesinde başlıyorlar uçağın içinde top koşturmaya. Anderson ile Fletcher arasında geçen paslaşmaların ardından Scholes'un "oturun len yerinize" bakışı da görülmeye değer :)) O arada tabi ikizler ve Gibson da top ile oynayanlar arasında. Sonra top Evra'ya ondan da Berbatov'a gidiyor. Bugünlerde "gittim, gidiyorum, gidecem" nidaları atan Rooney Bobby Charlton'a doğru öyle bi yarım vole vuruyor kiii, şimdi topunuzu keserim demesini bekliyoruz Sir'ün. Ama Edwin amca {Van der Sar} sağolsun efsaneliğini burda da gösterip son anda topu Charlton'un yanından uzaklaştırıyor. Fletcher'ın o andaki rahatlama ıslığını duymalısınız :)) Sonra da tabi hepimiz bi gün şirinleri görme umuduyla uslu çocuklar oluyoruz :p

Buyurun efendim reklam,



Neşe oldunuz, güldürdünüz, sağolun gençler :)

2 yorum:

Yazın bakalım 😎