How i met your mother 06x06 {Baby Talk}

5. bölüm tek kelimeyle mükemmel olmuştu. Üstüne gelen 6. bölüm asla onun gölgesinde kalmadı. Zaten bu sezon dizinin her bölümü bi öncekinden iyi oluyor. Son iki sezondur kötü gidiyor, eski tadı vermiyor diyenlere inat yardırıyor adeta. Gerçi 6. bölüm biraz daha kızlara özel bi bölüm gibiydi. Ya da Marshall gibi erkeklere :)) Ama ben inanılmaz keyif aldım..

Bölümde Marshall ve Lily'ninbebek yapma telaşına yeni bi bölüm ekledik bugün. Çünkü daha fol yok yumurta yok durumundalarken, ikisi de bebeğin farklı ismi olmasını istiyor. Öyle ki düşündükleri cinsiyetler bile aynı değil. Erikson ailesinin oğulları Marshall'ı yine kendi yöntemleriyle etkilemesi ve bebeğin nasıl erkek olacağının formüllerinin verilmiş olması çok keyifliydi. Fakat Lily'nin netten yaptırdığı arama nihayetinde de nasıl kız çocuğu yapılacağını bulması tam anlamıyla ters köşeydi. Zira Marshall'ın da dediği gibi "ailenin aklı başındası Lil" olmuştu her zaman. İş bu sebepten :)) Lily beni çok şaşırttı. Sonra bebeğin ismine karar verdiler. Aynı anda "Jamie" diyerek. Dünyanın en sevimli çifti onlar. Kimine vıcık vıcık gelir, kimine gereksiz derecede.. Ama bana çok tanıdık geldikleri için kötü bişey diyemiyorum, demek istemiyorum. Anlayan anladı bEnce :.

Son olarak Robin ve Barney birbirlerine aitler hâlen. Barney'nin ilk defa bi iddiayı kaybettiğini kabul edişini izledim. Fakat sonra farketmeden iddiayı kazandı :)) Robin'in kimseye ihtiyacı olduğunu hissettirmemiş olmasını Ted yüzüne vursa da, Barney bunu daha romantik ve hoşuna gidercesine dile getirdi. Bi an birbirlerine halen sevdiklerini itiraf edecekler zannettim ama, içerde klasik Barney sürprizlerinden biri bizi bekliyordu :)) Özetle keyifli ve romantik bi bölüm olmuş. Dizinin türü romantik&komedi ya.. İşte bu bölüm öyle bi bölümdü. Kutladık efendim, çok sevdik, keyif aldık, sevgiliye izlemesini önerdik (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎