Aklından Bir Sayı Tut - John Verdon

Bir başlasam da okusam bi solukta diye gözünün içine baktığım kitaptı Aklından Bir Sayı Tut. Evet, farkındayım çok okundu ve çok yazıldı belki ama ben tam kitabın üzerinde baskı azaldığı zamana denk getirdim okumayı ki kafa olarak da rahatladığım için biz buna düşeş getirdim diyelim. Haftasına varmadan da bitti. Evden ofise giderken 5 dakika, ofisten eve giderken 5 dakika ve ofiste çalan telefonlara gelene gidene rağmen okuduğum saatler sonunda kitabı bitirdim. Kitap bölümlere ayrılmış ve ellinin üzerinde bölüm var. Yanlış değilsem son 10-12 bölümü soluksuz okudum. Uzun süredir bu kadar gerildiğim bir kitap okumamıştım. Sonundaki sürprize kadar katilin kim olduğunu öğrenemiyorsunuz ama katil uşak değil, onu söyleyeyim. Okumayanlar kızmasın, kitapta uşak falan yok zaten. Yazarın ilk kitabı olması da ortaya çıkan eserin büyüklüğünü vurgulamak için yeterli. Hala okumayan kaldıysa, vakit kaybetmemesini önermekten başka yapılacak bir şey yok bu noktada.

4 yorum:

  1. Gözlerini Sımsıkı Kapat diye bir kitabı daha çıktı. Yine bu tarz, yine Gurney başrolde. :) Alacağım da, indirim bekliyorum. 22 TL verecek halim yok. Kitap fuarında 18'e bırakıyorlardı kıyamadım. :D

    YanıtlaSil
  2. Len :/ daha bunun etkisinden kurtulamadım naptın yaaa :( Kitapyurdu'nda yok mu olmazsa alalım beraber kanka :p

    YanıtlaSil
  3. Almak lazım valla. :)
    D&R'da 14 TL'ye kadar inmiş fiyatı baksana. :D
    http://www.dr.com.tr/Kitap/Gozlerini-Simsiki-Kapat/John-Verdon/Edebiyat/Roman/Dunya-Roman/urunno=0000000387423

    10 TL'ye insin de alırık. :P

    YanıtlaSil
  4. Hahaha beleşçi :D

    Ben verdim siparişini PTT'ye inecem parasını göndermeye. Çocuk gibi kim önce okuyacak diye yarışırmışız hahahaha :D

    YanıtlaSil

Yazın bakalım 😎