Aylık yazılar #mayıs

Mayıslar bizim olunca kutlamadan anca sıra geliyor aylık yazılara falan. Kafam pek karışık bu ara sormayın. Bi de miskinim ki anlatamam. Havalardandır diyeceğim de bu havaların da pek tadı yok. Pff ben tatsız olunca Kırmızı Dünyam da tatsızlaşıyor işte özetle. Ufaktan başlayayım da anca bitiririm sanırım. Geldi mayıs ayı titredi gönül yayı diyerek giriyorum yazıya, hadi bakalım.
  • Mayıs ayı benim en sevdiğim birkaç aydan birisidir. Bir kere havalar güzelleşir baharın sonu yazın başıdır. Aslında geçmiş zamanda söylemem gerekiyor bunları zira bu seneki mayıs ayının öyle ben bahar sonuyum ben yaz başıyım diye bi iddiası yok. Gayet eylül hatta kasım taklidi yapıyor kendisi ki ayıptır. Aysan aylığını bil kendinden utan arkadaşım. Git üstüne biraz sıcaklık biraz da çiçekli bişeyler giyin bu ne ya bu ne?!

  • Mayısı neden sevdiğimden bahsediyordum. Bunun bir sebebi de mayısın Galatasaray ayı olması. 10'undan itibaren başlar Galatasaray günleri ve her güne de bir kutlama sığdırır bu takım neredeyse. Bu sene de bir şampiyonluk sığdırdık yine mayısa. Beğenmediğimiz tü kaka dediğimiz o ligin şampiyonu olunca 12 Mayıs'ta şampiyon oldu. Beğenmesek de içten içe çok istemişiz bu takımın şampiyon olmasını. Çok şükür yüzümüz yere eğilmedi. Sıra Şampiyonlar Ligi'nde. Kupayı kaldırdığımız yere hiç girmedim dikkat çektiyse!

  • Mayısı çok sevmemin en büyük sebebi de sevdiceğin doğum gününün bu ay içinde olması. Birkaç plan yapıp bozduk, en son bir planda mutabık kaldık. Hayırlısı bakalım şimdilik plan güzel gibi görünüyor da yine bir aksilik olmazsa günümüz güzel biter. Hediyeleri hazır, yalnız görür de sürprizim bozulur diye buraya da dedikodusunu yapmayayım şimdi. Eeeaaaa ne diyoduk havalar da düzelemedi bi türlü yæææ o.0

  • İş yerinde bir seneyi doldurmama bir ay kaldı. Ki bu da demek oluyor ki alıcam izni vurucam kırbacı vurucam kırbacı!!11!biir! Şöyle güzel bi tatil yöresi bulup koyup gitmek lazım. Koya gitmek de olabilir tabii bilemedim şimdi.

  • Ankara'da çalışmak ve oraya yerleşmek gibi süperkulade planlarım varken hala planlarıma arpa boyu kadar bile yaklaşamamış olmak benim için hayattan soğuma nedeni, evet. 

  • Geçen gün twitter'da şımardım bugün burada bi daha şımarayım; şampiyonluk gecesinde sizi aradığında telefonu "sarıııııı" diye açan bir sevgiliniz varsa, hayattan soğuma sebeplerinizde hızla azalma görülüyor. Barney'nin hazırladığı hot-crazy şemasını hatırlayın. Aha öyle!

  • Barney demişken hatırlayalım. O İngiliz aksanlı esmer güzeli olan Nora'yı şutladın Barney :( yetmedi ruh ikizini buldun Quinn'e evlenme teklifi ettin onu da şutladın Barney :( lan yetmedi bi de Robin'le evleniyosun. YAZIKLAR OLSUN!!!111! Meraba ben çok yanlış anlamış kız :(

  • House'un final bölümü pazartesiyi salıya bağlayan gece yayınlanacak. Spoiler vermeden dizi yorumlarıma alayım sizi. Böyle final olmaz olsun :(

  • Durup durup söylüyor ve gülüyorum kendi kendime "şampiyonluuuuk yarınlaraaa kaldıııı lalalalalalalalalalaaaay" delirmiş olabilir miyim?

  • Çok suratsız görünsem de aslında hayatımın en huzurlu dönemlerinden birini geçiriyorum. Bunda en büyük pay erkek arkadaşıma sonra da kitaplarıma ait. Demek ki neymiş Serap'ın kalbinden sevgiyi elinden kitabı düşürmemek lazımmış o.0 ııım peki öyleyse.

  • Arkamdan birisi özet geç diye fısıldıyor kulağıma. Söyleyecek başka bişeyim de kalmadığına göre ayın şarkısıyla bitirelim. Aslında MFÖ'den Benim Hala Umudum Var bu ayın şarkısı olacaktı fakat son andaki karar değişikliğiyle Kenan'ın yeni şarkısı Bal Gibi oldu. Slowdur huzur verir. Mayıslar bizim olsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎