Haftalık dizi yorumları | 14 Mayıs

Dikkat bu dizi 14 Mayıs'ta yayınlanan House ve How I Met Your Mother ile ilgili ağır spoiler içerir. Ona göre girin okuyun. How I Met Your Mother da sezon finali yaptığına göre, House'u maalesef yolcu edip tatile çıkarırız artık blogu. Bu arada dün göz ucuyla Gossip Girl'e denk geldim Cnbc-e'de. Blair yine Chuck'a dönmüş mü ne o.0 Ay pardon izlemeyenlere içeri girmeden spoiler'ı çaktık ama ne yapayım arkadaşım izleseydiniz bi hafta oldu. House ile başlıyorum, buyrun


House; Wilson ölürse o seti yakarlar yalnız uyandırayım. İş oraya doğru gidiyor da zira. Tam tedaviyi kabul ediyor adam bu kez de House istemem diyor. Thirteen'i bekliyordum ben en çok. Ölecek olmak yaramış desem ayıp olmaz herhalde o.0 Wilson, House'tan istediği pası alamayınca ölme fikrini kabullenip Thirteen'e ulaşıyor. Thirteen de House'a bak bana öleceğim için yol vermiştin aynı şeyi Wilson'a da yapman gerekiyor diyor ama House bunu ancak bölüm sonunda fark edip Wilson'a hayatını yaşaması gerektiğini söylüyor. Fakat daha önce yediği naneler şimdi bi yerini tırmaladığı için şartlı tahliyesinin iptal edildiği ve 6 ay daha hapis yatacağı söyleniyor. Ve bölüm de böylece bitiyor. Finalin nasıl olacağını çok merak ediyorum cidden.


How I Met Your Mother; sezon finali art arda yayınlanan iki bölümle yapıldı. Özetle; Barney Quinn'e evlenme teklif etti, Ted Victoria'yı düğününden kaçırdı, Marshall ve Lily'nin bi bebekleri doğdu, bölüm sonunda da Barney'nin sezon başındaki düğünündeki gelinin Robin olduğunu öğrendik o.0 Evet, ben de çok şaşırdım izlerken. En güzelinden başlıyorum Marvin Wait-for-it Erikson sonunda doğdu. Tahmin edileceği üzere göbek adı Barney tarafından koyuldu. Göbek adını duyan nefret ederek başlasa da bu dünyanın en güzel göbek ismi diye karar kıldı hahaha. Barney müthiş bir sihirbazlık numarasıyla geçen bölüm ayrıldığı Quinn'e evlenme teklif etti. Quinn ile tayfaya haberi vermeye geldiler, anlattılar, ardından da yukarıdaki gifteki sahneye gittik. Yani Barney ile Quinn nasıl ayrıldı Robin nasıl gelin çıktı anlayamadık. Bekleyip göreceğiz. İçimden bi ses acayip bi ters köşe bekliyor hazır ol diyor ama daha eylüle kadar hazır olmak için zamanımız çok nasılsa. Son olarak şu gifi eklemezsem içimde kalır hahahahaa




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎