Gözlerini Sımsıkı Kapat - John Verdon

 
John Verdon'ın ilk kitabı Aklından Bir Sayı Tut'un ardından Evrim'in uyarmasıyla yazarın ikinci bir kitabı olduğunu öğrendim. Hemen aldım ve okudum. İlk kitapla kıyaslamadan samimiyetle okudum. Gel gelelim ilk kitap beni daha çok germişti. Bilhassa ilk kitabı okuyanlar bilir, Dedektif Gurney'in katille burun buruna geldiği anlar ilk kitapta nefesimin kesilmesine sebep olmuştu. Bu kitapta hem çok şaşırmadım hem de ilk kitapta olduğu kadar gerilmedim. Yine bir seri katil hikayesi ve yine kendini okutuyor. Tahmin edilebilitesinin biraz daha yüksek olduğunu yinelemekte fayda var. Okuyanlardan fikirlerini beklerim. Okumayanlara tavsiye etmekten ziyade siz bilirsiniz diyorum.
Görsel: SeGe Blog

6 yorum:

  1. Ohaaa, hızlısın! :) Elimdekileri bir bitirsem, of of... :)

    YanıtlaSil
  2. Öyle bi gaza getirdin ki sıradakileri kenara itip bunu aldım okudum. Senin yüzünden ! :/ Darısı başına gülüm :))

    YanıtlaSil
  3. Sherlock Holmes serileri bitti mi kitabın namını duymuştum bir Sherlock eder mi..;D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serilere bi tık ara verdim yukarıdaki arkadaşın gazlaması yüzünden :)

      Kitap güzel, sürükleyici fakat bir Sherlock değil :( aynı yazarın ilk kitabını okumanı tavsiye ederim :)

      Sil
  4. Bende okudum ve fikirlerine katılıyorum. Ama bi Sherlock olmasada Sherlock aday adayı diyebilirim :)
    İlk kitap kadar sürükleyiciydi fakat heyecanlı değildi. O Jak Jykynstyle mıydı neydi, heh işte o adamın Leonardo Skard olduğunu tahmin etmiştim :) İlk kitapta sadece katille Gurney'in karşılaşmasında değil, Mellery'i öldürmesi ve o ayak izlerinin v.s. gizeminin çözülmesi kısmında da heyecanlanmıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk kitabı elbette daha iyiydi ama bu da güzeldi şimdi düşününce. Aklımda kalmış mesela benim :)

      Sil

Yazın bakalım 😎