Sherlock Holmes | Mavi Yakut

Seriden okuduğum 3. kitap oldu Mavi Yakut. Aklından Bir Sayı Tut'un ardından da yine bir solukta, bitti. Kitabın içinde 5 farklı hikaye var. Dans Eden Adamlar, Benekli Kordon, Asil Bekar, Holmes Ölüm Döşeğinde ve tabii ki kitaba ismini veren Mavi Yakut. Hepsinin içinde en çok Holmes Ölüm Döşeğinde ve Benekli Kordon'u beğendim. Tabii Dans Eden Adamlar hikayesinde kullanılan kodlama sistemi de müthişti. Bu kodlama sistemiyle ilgili dizi bölümlerinden birinde de bahsedilmişti. Hani müzede geçen bölümde. Neyse ne diziden ne kitaptan spoiler vermeden devam edeyim ben. Okuduğum Sherlock kitapları içinde en iyilerden biri olarak kitaplığımın raflarına doğru yola çıktı Mavi Yakut. Okunabilir, okunsun.

4 yorum:

  1. Sherlock Holmes'un istemeden müdahil olduğu bir vaka..

    Ve benim adım Sherlock holmes benim işim başkalarının bilmediğini bilmektir vecizesini söylediği hikaye..

    YanıtlaSil
  2. Bu kitabın içinde Sherlock Holmes ölüm döşeğinde hikayesi var. Holmes'ün zekasından sonra en sevdiğim yönü olan muzurluğu ön planda ve belki de en eğlenceli hikayesi.

    YanıtlaSil
  3. -Akıl oyunlarının gölgesinde
    -Suç Detayda Saklıdır

    adlı kitaplarda hikayelerinin çoğu mevcut..

    YanıtlaSil
  4. Bunları not ettim. Eğer arşivimde yoksa edineyim, varsa da okunacaklar listemde yükselsinler. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Yazın bakalım 😎