Şampiyonlar Ligi vol.7

Şimdi hiçbirimiz böyle bir skor beklemiyorduk. Benim şahsi tahminim maçta iki gol olacağından yanaydı. Gel gelelim iki golü de Burak atar diyordum, olmadı. Kısmet değilmiş. Vuslat yine ikinci bahara kaldı. Berabere kalmış olabiliriz, içeride gol yemiş olabiliriz, kötü futbol oynuyor bile olabiliriz. Fakat... Ben Galatasaray'ın şartlar ne olursa olsun deplasmandaki maçtan 3 puan alacağını ve turu geçerek çeyrek finale yükseleceğini düşünüyorum, düşünmekle de kalmayıp eminim diyorum. Aslında bu kadar büyük güven alınacak tüm maçlardan, ilerlenecek tüm kulvarlardan daha önemli. Gol de yemiş olsak, geride de olsak, mağlup bile olsak, bu takımın bir şekilde işi lehine çevireceğini gerçek bir özgüvenle söyleyebiliyoruz. Bunu bize söyletenlere şükürler olsun. Şampiyonlar Ligi 2. turunda rakibimiz Schalke 04'tü ve Burak'ın attığı gole rağmen maç 1-1 beraberlikle bitti. Şimdi gözümüz de kalbimiz de iki hafta sonraki maçta. Yürüyedur Galatasaray!

Not: Şu koreodan sonra sizi sevenleri üzmeyin aslanlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎