Silah Tüccarı - Hugh Laurie

 
Evet başlığı yanlış okumadınız. Gregory House rolüyle tanıdığımız Hugh Laurie, Silah Tüccarı isimli bir kitaba sahip. Kitabı okumak bana yeni nasip oldu. Kitaplar merak ettikleriniz, etraftan duyduklarınız ve yazarını sevdikleriniz olarak üç kategoriye ayrılır. Silah Tüccarı, elbette üçüncü kategoriden hafızama girdi. Laurie'nin oyunculuğu kadar yazarlığı da var mı diye merak edip okudum. Çok büyük beklentiyle okuduğumdan olacak, kitap bana biraz durağan geldi. Ha yazarın ilk kitabı olması sebebiyle günahı yoktur ki Laurie yazacak da ben beğenmeyeceğim, öyle bir dünya yok. Dediğim gibi benim beklentim biraz büyüktü... Kitapta Thomas Lang baş karakterimiz, kendisini silah tüccarlarının, mafyanın ve hatta uluslararası birkaç cinayetin ortasında buluveriyor. Kitabı okurken, geçen olaylarda baş karakteri kafamda Hugh Laurie'ye oynattığım ve sürekli onu gördüğüm doğrudur. 400 sayfalık kitap 22 TL'den satışa sunulmuş durumda. Laurie'nin hatırına okunur, okunsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎