Günlerden Galatasaray vol.21

Kabul ediyorum bir lokma geciktim. Olsun. Geç olsun güç olmasın. Cimbom yendi, Selçuk uğurlu geldi, golleri Burak attı, Antalya'yı yendik, gerisi fasa fiso. Galatasaray, geride bıraktığımız 48 haftanın 46'sında lidermiş. Ne müthiş bir istatistik değil mi? Avrupa'da bir takım yapsa, atıyorum Barcelona, dilenmekten dibi düşer insanların. Bu övgüyü hak eden bir başarı ama ben Antalya maçında dönüyorum. Tribünler falan o kadar şahaneydi ki, bu maça bi fotoroman yakışırdı. Gel gelelim vakit sıkıntısı var ve maçı bile özet geçmek zorundayım. Zaten o sırada yolda olduğum için izleyememiştim döndükten sonra izledim. Burak şahanesinin iki hafta aranın ardından attığı iki gol ile maçı kazanmak, maç sonunda İmparatore'nin kendisine söyledikleri ve tabii ki tribünler ile Antalyaspor maçı uzun süre unutulmayacak keyifte bir maç oldu ki bala da kazanmadı Galatasaray. Gayet temiz bir oyun oynayarak kazandı. Helal olsun. Yürüyedur Galatasaray!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎