Bir Nilüfer & Şebnem Ferah ortaklığı; erkekler ağlamaz

Yukarda Allah var Şebnem Ferah'ı sevmem. Rock müzik sevmiyorum ben. Ama soft şarkılar söylediği zaman -bugün, sigara- yada efsane şarkıları söylediği zaman -ünzile- dinlediğim oluyor. Bugün bloguma konuk olmasının sebebi de Nilüfer'in son albümünde, kendisine Erkekler Ağlamaz şarkısında eşlik etmesi.

Erkekler Ağlamaz benim en çok sevdiğim Nilüfer şarkıları arasında ilk üçe çok rahat girer Böyle Ayrılık Olmaz ve Çok Uzaklarda ile birlikte.. Nilüfer'in rock şarkıcılarıyla düet bir albüm yapacağının haberini aldığımda, açıkçası biraz soğuk yaklaşmıştım. Dediğim gibi, ben rock sevmiyorum pek. Albüm çıktı, ilk video çalışması da Erkekler Ağlamaz'a geldi. Erkekler Ağlamaz'da Nilüfer, Şebnem Ferah ile düet yapmış. Ses renkleri de müthiş uyum sağlamış. Ayrıca, Şebnem Ferah pop şarkılarına da kendi yorumunu katıp okuyabilen bi sanatçı. Tarzını beğenmemekle birlikte, büyük saygı duyduğumu söylemek zorundayım. Şarkıyı dinler dinlemez bu şarkı blogumda olmalı, arşivime eklenmeli diye düşündüm. Albümden başka şarkılar da ön plana çıkar mı, bekleyip göreceğiz. Şimdilik Erkekler Ağlamaz'ın tadını çıkaralım. Buyrun;


İçinde bin pişmanlık, gözlerinde yaş.
Yüzünde yasak duyguların verdiği garip telaş.
Sesinde bir burukluk, ellerin soğuk.
Boğazında düğüm düğüm kelimeler..

Erkekler ağlamaz! Sil göz yaşını,
Kaçırma gözlerini, benden suçlu suçlu..
Erkekler ağlamaz! İnsanız unutma,
Sustururum zamanla, içimdeki bu acıyı.
Göz yaşların, içimi eritiyor,
Erkekler ağlamaz sevgilim, sil göz yaşını.

Yaşadığım o günleri unutmak zor.
Geceler boyu beklemek nedir,
Onu bir de bana sor.
Çok özlemek ve sevmediğini bilmek,
Sonu gelmez acılarımla beraber..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎