Eyyvah Eyvah Film Müzikleri

Eyyvah Eyvah ilk çıktığından beri Ata Demirer'in filmi olması sebebiyle, çok içime sinen, çok sahiplendiğim bi iş olmuştu. Sonra ilk filmi izledik ve yalnızca Ata Demirer filmi olmaktan çıkıp, Özge Borak'ın, Demet Akbağ'ın ve Serkan Çağrı'nın filmi de olmuştu gözümde. Hem de daha ilk sahnesinden. Sıcacık hikâyesi, kaliteli komedisiyle 2. film de geldi geçtiğimiz ayın başında. Son olarak da sound track'i. Ben bugün edindim albümü. Dinledim, bloga yazmaya karar verdim. Buyrun..

İlk filmi izlerken, ikinci filmin geleceğinden ne kadar eminsem, Serkan Çağrı'nın müthiş katkılarıyla sound track'in geleceğinden de o kadar emindim ben. Ayrıca ilk filmden sonra Fasulya, ikinci filmden sonra da Kara Çalı gölgede kalmış hâllerinden çıkıp yeniden dillere pelesenk olduktan sonra bekliyordum bu albümü. Beklediğim gibi de oldu. Eyvah Eyvah Film Müzikleri adı altında yayınlandı albüm. 15 parça var. Albüm, iki filmde oyuncular tarafından seslendirilen eserler ve filmde geçen enstrümental şarkılardan oluşuyor. Benim favorilerim, Ata Demirer'in söylediği Dilimi Bağlasalar. Ata Demirer konservatuar kökenli de bir oyuncu olduğundan, sesini kullanmayı çok iyi biliyor. Onu dinlemek, benim için müthiş bir keyif. Arkada Serkan Çağrı klarnetiyle dinlemek ise paha biçilemez :) Öte yandan Demet Akbağ'ın sesinden Fasulya'nın remix'i ve tabii ki Özge Borak'ın sesinden Uçun Kuşlar albümün plaseleri. Melekem'i de unutmamak lazım. Efendim film sizin içinize de benim kadar sindiyse, edinin bu albümü. Alın arşivinize. Hiç bir şey için olmasa bile, o şarkılara saygı için. Keyifli dinlemeler dilerim :)

ps: Görüntüler filmin çıktığı hafta yayınlanan Beyaz Show'dan..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎