Çok özel bi video | Pinhani - Yitirmeden

Yine içime sinen bi videoyu paylaşmak istedim. Dünkü Emre Aydın-Son Defa videosunun ardından, yazılmayı, izlenmeyi ve adından söz edilmeyi çok çok hak eden bi şarkı Yitirmeden. Video keza öyle.. Pinhani'nin bu şarkıyla ilgili dinleyicilerine bir de sürprizi var. Sürpriz ise içerde. Buyrun içeri;

Yeni Şarkımız "Yitirmeden"i sizlerle paylaşıyoruz..
2006 ve 2008'de yayınladığımız iki albümün ardından, bu defa tek bir şarkı yayınlamayı tercih ettik ; Yitirmeden. Bu şarkıyı şu an için sadece internette bulabileceksiniz. Hem resmi sitemizde, hem de etkin olduğumuz diğer sitelerde şarkı yayınlanacak. Belki bir şarkı internet üzerinden ilk defa paylaşılmıyor, ancak bu bizim için bir ilk ve bundan sonra aynı yolla başka şarkılar da paylaşacağız. Bu şarkıyı, her iki albümümüzü kaydeden ancak 2008 yılında aramızdan ayrılan Tanju Duru'ya ithaf ediyoruz.

İlkin Deniz - Kontrbas
Turgut Alp Bekoğlu - Davul
Akın Eldes - Elektrik Gitar
Sinan Kaynakcı - Söz, müzik, akustik gitar, vokal
Erim Arkman - Kayıt, miks , mastering
Barış Erduran - Kayıt asistanı

Diyor ekip. Pinhani.com'a tıklayınca da şarkının hem 128kbps hâlini hem de 340kbps hâlini indirme linki olarak vermişler. Ne de iyi etmişler :) Bu şarkıyı çok sevdim ben. İlk kez geçen hafta Kavak Yelleri'nde dinlemiştim. Güven, Efe'nin öleceğini öğrendikten sonra yıkılmış hâlde dolaşırken fonda çalıyordu. Bir kaç gün sonra da videosunu gördüm. Videosuyla bi kez daha vurdu şarkı beni. Duyma engelliler için yapılmış bi video olmuş zira. Pinhani'yi çok seviyorum ben. Ve tüm kalbimle de kutluyorum. Dinleyin bu şarkıyı, dinletin, izleyin, izletin..



Durup düşünmeye zamanın olur mu?
Yitirmeden anlamaz insan,
Sevdiklerin yolun sonunda..
Sarıl, her fırsatında o insana
Arkasından ağlayan olma.
Geri getirmez çok ağlasan da..

Durur, durur belki başucunda
Annen, baban kendi çapında
Abin bile 47 yaşında.
Ömür, ömür sanki bi kara kutuymuş
Gün gelince herkesin açılmış
Ama sorarsan hep geç kalınmış

Güzel günlerimizin bittiğini sanma
Belki bi daha öylesi olmaz
Ama her gün güzel aslında
Yakın durmanın zor olduğu ortada
Uzak olmak her zaman en kolay,
Ama en zoru yalnız olunca..

Uyur, uyur belki hep yanında
En sevgilin kendi solunda
Her hatıra asılı duvarında
Ömür, ömür sanki bi kara kutuymuş
Gün gelince herkesin açılmış
Ama sorarsan hep geç kalınmış


7 yorum:

Yazın bakalım 😎