İçime dokunan video; Emre Aydın-Son Defa

Emre Aydın'ın geçen seneki albümünden hemen hemen her şarkıyı çok sevdim. Daha önce Alıştım Susmaya'yı yazmıştım bloga. Ayrıca diğer şarkılarını da sık sık anmıştım. Bugün ise yeni kliplenen Son Defa'ya yer vermek istedim.

Videonun içime dokunan bi hikâyesi var. Fantastik bi film havasında çekilmiş video. Yaşlı bi çiftimiz var. Bu çiftten kadın olanı bir sabah ölüyor. Eşi ise onun peşi sıra gitse de, 'son defa' sarılmanın ötesine geçemiyor. Emre Aydın'ın sadece sesi ile var olduğu klipte İngiliz oyuncular Andrew Neil ve Deirdra Morris rol almış. Londra {neden etkilendiğim belli oldu} East Sussex Seaford'da çekilmiş. Burası ülkemizde Kefaret adıyla yayınlanan, Atonoment filminin de çekildiği yer aynı zamanda.. Klibin yönetmeni, Serdar Ferit. Görüntü yönetmeni ise Peter Harvey.

ps: Tahmin edeceğiniz gibi gözler doldu :) İşte video;



Nasılsın? Nasıl gittin?
Alıştın mı sen de?
Rahat mısın artık İstanbul'da?

Evlenmişsin, nasıl oldu?
Bulabildin mi sonunda,
Hep anlattığın o meşhur huzuru..

İyiyim ben!
Hep aynı şeyler işte..
Uyku hapları, yalan dolan gülümsemeler..

İyiyim ben!
Hem sen, tanırsın beni..
Ne yapsam, ne söylesem o geç kalmışlık hissi..

Son defa görsem seni, kaybolsam yüzünde..
Son defa yenilsem sana, hiç anlamasan da..
Son defa benim olsan, uyansam yanında..

İnan pek iyi bir şey yok
Biraz yaşlandım tabi..
Seyrekleşti biraz saçlarım.

Bi bitmeyen gece bıraktım
Ve çok da düşündüm
Belli etmedim ben pek tenhalaştım..

İyiyim ben!
Hep aynı şeyler işte..
Uyku hapları, yalan dolan gülümsemeler..

İyiyim ben!
Hem sen, tanırsın beni..
Ne yapsam, ne söylesem o geç kalmışlık hissi..

Son defa görsem seni, kaybolsam yüzünde..
Son defa yenilsem sana, hiç anlamasan da..
Son defa benim olsan, uyansam yanında..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎