#10'a Veda..

Çok şeyler söylemek geçiyor içimden bugün. İçim dolu, kalbim kırık.. Ah Arif, haklıydın kardeşim. "Futbol için fazla duygusalsın" dediğinde sonuna kadar haklıydın. Öyleymişim, bugün bi daha gördüm bunu. Arda'nın gerçekten gideceğini, gidebileceğini, onu parçalı dışında başka bi formayla daha izleyebileceğimi düşünüp farkettiğimde anladım.

Mesela bi gün açacağız resmi siteyi, "kaptanımız Arda Turan bilmem ne ligi takımlarından bilmem ne ile 3 senelik sözleşme imzalamıştır. Futbolcumuza başarılar diler, bugüne kadar verdiği emekler için teşekkür ederiz" minvalinde bi açıklama göreceğiz.

Ya da gireceğiz twitter'a, Arda tt (trend topic) olmuş. Ne, noldu diye soracağız, kap (borsa haberi) linkleri gelecek. "Arda Turan, şu kadar paraya şu takımla anlaşmış, Galatasaray AŞ ile ilişiği kesilmiştir" diye..

Bunlar olduğunda mutlu olacak insanlar var. Arda gittiğinde, sahada bacağı kopsa durun öbür bacağım yerinde duruyor deyip devam edebilecek tek Galatasaraylı oyuncu artık Galatasaraylı olmadığında, sevinecek kafalar var. Ben mi çok aykırıyım, yoksa insanlar mı çok materyalist oldu, herkesin derdi kupa mı oldu, ben tüüüm bunlar olurken nerdeydim.. Kalbim kırık, ruhum üzgün.. Ama hepsinden öte bu sorular yüzünden kafam çok karışık.

Çok futbolcu izledik. Galatasaraylı'sı, Fenerbahçeli'si, Beşiktaşlı'sı, Unitedlı'sı, Barçalı'sı.. Ama aynı anda hem bu kadar başarılı olup, hem bu kadar kaliteli bi insan olup, hem de takımını bu kadar seven birini gördük mü bilmiyorum. Sevmek bazen vazgeçebilmeyi de bilmektir. Ben Arda'nın gözlerinde bunu gördüm bu gece. Atletico Madrid'e gidebilirim derken, evet, geleceğini, kariyerini düşünüyor. Fakat demiyor ki Galatasaray'ın canı cehenneme, ben işime bakarım. Bugün gidiyor çünkü bugün gidişi Galatasaray'a para kazandıracak. Burda kaldıkça yine canını sıkacaklar, yine kafasını bozacaklar. Bugün ışıl ışıl parlayan o gözler eğer kafa dağıtmaya gitmezse, bi kaç sene içinde altı torba torba morarmış hale gelir. O beğenmeyip kestirdiği saçlarına aklar düşer. Arda keyif insanı çünkü. İstiyor ki hayatındaki her şey yolunda gitsin. İstiyor ki mutlu olsun, başarılı olup insanları da mutlu etsin. Köreltiriz onu burda. Ben destek olurum, sen destek olursun, ama bu üç beş taraftarla olacak iş değil. Büyük adamlar lazım, güçlü amcalar lazım Arda'cığı korumak için. Ve destek lazım. 3 gün sonra maçta gol kaçırınca küfretmemek lazım.

Herkes, ama istisnasız herkes Arda'yı eleştiriyor bugün. Peki bu yazıyı okuyan gözlerin sahibi, sen Arda'nın yerinde olsaydın ne yapardın? Ruh sağlığın ne durumda olurdu? Kalır mıydın, gider miydin? Kaptan, herkes sana bi akıl verir, verecektir de.. Ben diyorum ki en doğrusunu sen bilirsin kendin için, Galatasaray'ımız için. Ama sana Attila İlhan'ın bi şiirinden iki mısra alıntılayayım, fikir olmasa da keyif olur;

Ayrılık da sevdaya dahil,
Çünkü ayrılanlar hala sevgili..


Serap - 21.04.2011 / 23:53

2 yorum:

  1. Arda da gider, gitmeli de zaten. Daha ne Ardalar gelir geçer merak etme sen. Kalbini bağlama böyle fani futbolculara. Haa Messi falan olsa neyse. O da fani ama ne fani :D

    YanıtlaSil
  2. Ya git yedirtme bana Messi'yi :D Fani derken.. Nihayetinde hepimiz fani değil miyiz ki :O

    YanıtlaSil

Yazın bakalım 😎