Bu aralar ne dinliyorum #9


Sinema yazılarının suyu çıktı farkındayım :)) Ama itiraf etmek gerekirse bu ara en çok yaptığım şey film izlemek. İzlediğim filmleri yazmak da en az izlemek kadar keyifli benim için. Bugün ise çok beğendiğim bi şarkıya blogda yer vermek istedim. 84-Hayır Olamaz.

84'ün tarzını çok beğenirim ben çıktıkları ilk günden beri. İnternet sayesinde tanıdığımız, sonra gün geçtikçe daha da çok dinlemeye başladığımız bi grup 84. Üniversite günlerinde yapmaya başladıkları müziklerini günümüze taşıma başarısını gösterebilmişler. Son albümden son video ise Hayır Olamaz şarkısına geldi. Bi süredir radyodan duyup dilime dolanmıştı, videosu gelince daha da yerleşti. Şarkı, bilhassa ritmi ve müzik alt yapısıyla, hemen hemen her kesime hitap edebilecek kalibrede olmuş. Şarkının sonuna doğru "çalsın sazlar, oynasın kızlar" dizesi giriyor ve neden bilmiyorum ekstra bi keyif katıyor. İşte şarkının sözleri ve videosu..



Dün akşam ölemedim, yine kör kütük sarhoş oldum.
Rezalet çıkarmadım, bi sana bi de kendime sövdüm.
Ne içsem olmadı, kafada başka dert tasa kalmadı.
Bir seni atamadım, sek içtim acıları, su katmadım.

Yalanlar, yalanlar söyledin, beni hiç hak etmedin.
Sensizlik beni böyle, yensin mi tek başıma?
Yollarda beni böyle, bulsun mu?
Hayır olamaz!

Her akşam bir büyük. Başka türlü taşınabilir mi bu yük?
Unuttum derken seni, mağlup oldum aşka yine kör kütük.
Her sokak köşe başı, evim oldu yine kaldırım taşı.
Yolunu kaybedenin kedi köpek olurmuş sırdaşı..

Yalanlar, yalanlar söyledin, bunu hiç hak etmedim.
Sensizlik beni böyle, yensin mi tek başıma?
Yollarda beni böyle, bulsun mu?
Hayır olamaz!

Dağılın lan, isyanım var
Çalsın sazlaaar, oynasın kızlaaar :)
Derdim var, efkarım var
Çalsın sazlaar oynasın kızlaaar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎