Tarkan'dan yeni video; Kayıp

Albüm piyasaya çıktığında, favori parçamın Kayıp olduğunu aha burdan bas bas bağırmıştım. Tarkan'ın yeri başkadır bende. Hep de öyle olacak büyük ihtimal. Tarkan, Kayıp'a video çekmiş. Ben daha dün akşam izleyebildim. Şarkıdaki o naif havaya uygun soft bi video olmuş.

Serdar Dönmez'in yönettiği video, Beyoğlu'nda çekilmiş. Yönetmen Serdar Dönmez, Cannes Film Festivali'nden "Genç Yönetmenler" ödülünü almış ve Brüksel'de yaşıyor. Klibin yapımcılığını da Depo film yapmış. Ben beğendim videoyu. Albümün Öp ve Acımayacak'tan sonra 3. videosu. Bi de Sevdanın Son Vuruşu'na yapılmış fakat official olmayan bi klip var. Yanlış değilsem eğer, Kayıp Türkiye'de çekilen ilk HD video olma özelliğini taşıyor. Çok uzatmayayım. İşte video, işte Tarkan :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎