Haftalık dizi yorumları | 12-18 Şubat




Dikkat! Bu yazıda 12-18 Şubat haftasında yayınlanan dizilerle ilgili ağır spoiler'lar vardır. Ona göre tıkıldayın. House bitiyormuş. Acımız büyük :( Değmeyin, feryadıma, figanıma, değmeyin :( Başlıyorum!




Shameless; Lip ve Ian lütfen barışsın, barışabilirler mi, hala mı barışmadılar, ne zaman barışacaklar??? Çocuk zaten Karen'la ilgili sıkıntı içinde, bi de en iyi dostuyla kardeşiyle kötü olunca keş olup çıkacak. İçim parçalanıyor la Lip'i görünce. Kıyamam :/ O Ethel da az zilli çıkmadı. Zaten yere bakan, yürek yakandan korkacaksın. Bu arada bu dizinin en sevimli şeyi, hayatta tartışmam, Sheila'dır.

How I Met Your Mother; dananın kuyruğunu kopardılar diyolla.. Ted'in bölümün son sahnesinde vurduğu gol oldu. Yine yeni bölümü nefes nefese bekliyoruz. Spoiler'ın gözünü çıkarıp Ted'in yediği haltı söylemek isterdim de yok, izleyin daha iyi. Robin'e çok üzülüyorum ben. Tamam, Nora onun yüzünden gittiğinde ağır bozulmuştum. Ama şimdi bu anne olamama durumu falan, bak ona da içim parçalanıyor :/ Bu arada Nora demişken, Nora'dan sonra Barney'den gol haberi mi var? Bir striptizciye mi aşık oluyor yoksa? AAzz sonraaa! Magazin programımıza hoş geldiniz.


Gossip Girl; YAZIKLAR OLSUN!

The rules of Rock-paper-scissors-lizard-Spock!
The Big Bang Theory; Sheldon'ın bile yapamadığı bir şeyi gördük ya tamamdır! Bu dizinin de dibi göründü. Kripke ile Leslie'nin Sheldon ile olan çatışmaları benim çok hoşuma gitti hep. Taş-kağıt-makas-kertenkele-Spock olayını anlattığı sahnede ve basket sahnelerinde koptum. Gerisini hatırlamıyorum hahahaha.

yerim!
House; özellikle en sona bıraktım. Chase, önce kendi kafasına göre iş yapmaya sonra da sakatlanıp koltuk değneği kullanmaya başlayınca ikinci bir House vukuatı mı diye düşündük ama House'un verdiği öğütle Chase yine özüne dönmeyi başardı. İkisinin arasında duygusal ve diğerleriyle olmayan güzel bir bağ var ya, işte Chase bu yüzden özel. Yoksa maviş gözlerinin hiç bir kıymeti yok (yersen). House nasıl biter lan? Neden biter :( bitmese olmaz mı? House, Türkiye'de ne zaman uyarlanacak ve ben Nejat İşler'i ne zaman House olarak göreceğim? Evet, başkasını bulamadım ve evet, House minvalinde bir dizi Türkiye'ye lazım.
ps: Bu bölümde House'un, Chase House'laşmaya başladığında, Chase söyledikleri;
“If I wanted you to be like me, I would be urging you to make a stupid, stubborn decision that blows up your life and leaves you lonely and miserable. You reassess your life when you’ve made mistakes. You didn’t; you just got stabbed.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎