Seninle ben,

Çok mutsuz olabiliriz, henüz hiç yapmamış olsak da kavga edebiliriz, birbirimize küsebiliriz, sonra tek bi gülücükle barışıp yine dünyanın en güzel şeyi olabiliriz, güleriz, eğleniriz, iki insanın birlikte yapabileceği her şeyi yapabiliriz..


İstersen tüm gün bana kızmış ol, istersen tüm gün hasretimle yanmış ol, ister hasta ol, ister eve geç gel. Sen nasıl istersen ne istersen onu yap. Ama saat gece yarısını vurup da uykumuz geldiği zaman, o anki ruh halimiz nasıl olursa olsun, benimle uyu. 
*kokusunu özlediğim adam, seni seviyorum :)*

4 yorum:

  1. yüreğimden vuruldum resmen yazıyı okuyunca içim acıdı ellerıne saglık bı an kendımı baska hıssettım bu tur yazılarının sık sık devamını beklıyorum tek kelıme ıle mukemmeldi...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :) Yazdırıyorlar çok şükür :)

    YanıtlaSil
  3. ALLAH bozmasın benımkinide tabiii:) peki bunları senmı yazdın senmı kurguladın merak ettim?

    YanıtlaSil
  4. Fotoğraf birden elime düştü. Fotoğrafa bakınca hissettiklerimi yazmaya başladım. Gerisi geldi.

    YanıtlaSil

Yazın bakalım 😎