Aylık yazılar #şubat

Sevgililer günüydü, filmlerdi derken bi avuç olan şubat ayının yazısının vakti gelmiş de geçiyor bile. Öyleyse ne yapıyoruz hemen başlıyoruz. İçeri alayım sizi buyurun.

  • Özel günlerde illa ki bi arıza çıkarırım ben. Doğum günüydü, bayramıydı, yılbaşısıydı.. Arızayı sevdiceğe çıkardığımı söylememe lüzum yok sanırım. Peygamber sabrı var benim sevgilimde. Sağolsun hiç uymaz bana zaten ikili ilişkilerde bi taraf diğerini dengelemezse o iş yürümez, (meraba ben ilişki uzmanı) sbt. Ama bu kez olgunlaştım. Sevgililer gününde zerre arıza çıkarmadım. Hatta hanım hanımcık oldum, en sevimli halimle davranışlarda bulunup hiç çektirmedim. Afferin bana!

  • Bu ay Berlin Kaplanı'nın ardından Fetih filmine gitmeyi planlıyorum. Bir açıldım pir açıldım ben de ha! Ah bi de şu oscar filmlerine yetişebilsem.. İşe başlamak şahane oldu da, sanata vakit ayıramıyorum ona üzülüyorum. Entelektüel tarafım can çekişiyor. Beyler :(

  • Ispanak sevmiyorum ben. Aslında seviyorum da pişmiş sevmiyorum. Yeşil bişeyin pişmiş hali, tövbe estağfurullah nimete laf ediyor gibi olacağım ama, yenmiyor. Kötü görünüyor, tadı bi tuhaf oluyor. Ben yemedikçe de evde arıza çıkıyor. Birisinin annem ve babama benim artık 25 yaşında olduğumu söylemesi lazım. ps: Benim gibi ıspanak sevmeyen çocuklarınız varsa, yada bizzat siz sevmiyorsanız, salatayı deneyin. Ispanak çiğ olsun yeter. Salatasını gayet de yerim. Zeytinyağlı, limonlu, domatesli, soğanlı.. Oyş acıktım mı ne la o.0

  • Acıkmak derken diyete başladım. İhtiyacım olmadığını düşünen ailem ve sevgilim yüzünden sağlı sollu baskılar yesem de biraz daha fitleşmek istiyorum. Böyle hafif bi göbeğim var şimdi. Allah'ın bildiğini kuldan mı saklayacağım? Bu ayın sonunda doktor kontrolüm var biraz da ona hazırlık olsun istiyorum sanırım. Sağlıklı beslenmek şart evet. Gerçi bir madde önce ıspanak sevmiyorum diye ağlayıp bir madde sonra sağlıklı beslenme rerörerö demek de ne mantıklı iştir bilemedim şimdi ama, neyse.

  • GALATASARAY-GALATASARAY-GALATASARAY-GALATASARAY-GALATASARAY-GALATASARAY-GALATASARAY-GALATASARAY-GALATASARAY-GALATASARAY-GALATASARAY-GALATASARAY-GALATASARAY-GALATASARAY-GALATASARAY-GALATASARAY-GALATASARAY-GALATASARAY-GALATASARAY-GALATASARAY-GALATASARAY-GALATASARAY kalpkalpkalp

  • Fenerbahçe'ye bi lafım yok da, Aziz Yıldırım denen herif yerin dibine batsın.

  • Alışveriş cidden bir hastalık. İnternetten olduğunda da değişmiyor bu. Kitapyurdu.com diye bir site var malumunuz. Üye olmuştum zamanında. İki ay içinde 12-15 tane kitap aldım. Bi açıdan çok iyi; şuradaki hayallerimin kitaplığını doldurmak için bol bol kitaba ihtiyacım var zira. Kötü yanı ise internetten alışveriş olayının alışkanlık hale gelmesinden korkuyorum. Alışveriş hastalığına tutulursam kurtulmam zor olabilir.

  • Çikolata konusunda Ülker'in antepfıstıklı çikolatası > birçok markanın çikolata çeşitleri. Birçok marka dedim çünkü denemediğim çikolatalar olabilir. Şimdi diğerlerine haksızlık etmemek lazım. Son 5 maddede 2 yiyecek mevzusu. Sonra "Serap kilo veremiyo yææææ" :(

  • Facebook açtım bir süre önce. İtiraf geliyor; Facebook'u sadece oyun oynamak açtım. Ya nolacağıdı? Bu yaştan sonra ergen ergen fotoğraflar çekip millete "beyenirmisin" mi dicektim? 

  • House bitiyormuş. Bu son sezonuymuş. Sezen Aksu şarkıları dinleyip bunalıma giresim geliyor. Dizi yorumları yazısında da bol bol ağlayacağım. Buralar hep ağlama duvarı olacak. 

  • Bu ara aşk böcüsü olduğumdan blogda paylaştığım şarkılara da yansıyor. Mesela bu ayın şarkısı da Nev'in Aşk şarkısı olacak. Aşk şarkısının akustik halini düzenlemişler. Allahım nasıl güzel olmuş. Sevgililer gününden beri deli gibi dinliyorum. Bir şarkısın dilimdeee :) oldu iyi geceler. Serap kaçar. Öperim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎