SEvgiliye #2

Kimisinin varlığı şanstır hayata. O şansa sahip olmak için nasıl bişey yaptım da böyle bi ödülü hak ettim diye düşünürsünüz. Ya kaybedersem bu şansı diye endişelenirsiniz. Tüm özelliklerinizle sizi kabul eder o kişi. Nazınızı, siteminizi, tüm pisliklerinizi çeker. Katlandığını, üzüldüğünü bilirsiniz yine de o pislikleri yapmadan duramazsınız. Karşınızdaki adam yıllarca daha o pisliklerinle yaşamak istiyorum der. Sever, korur, gözetir, kollar. Bin kilometre ötede bile olsa yapar bunları. Rüya mı gerçek mi kestiremezsiniz. Çünkü normalde bi rüya yıllarca sürmez. Gerçek dediğimiz şey de o kadar güzel bişey değildir. İşte o kişiye seni çok seviyorum demeye bile dil varmaz çünkü çok, sevmek falan yetmez bazen. Varlığıyla beni mutlu eden adam; iyi ki varsın. Hep ol, olur mu :) yıllarca yanımda ol, hatta en yakınımda.. Allah herkesin gönlüne göre versin, bana da gönlümdekini versin.

2 yorum:

Yazın bakalım 😎