Günlerden Galatasaray vol.20

ne kadar gol o kadar iyi.
Şampiyonluk yolunda adım adım her maçı yazarak daha sonra güzel bir hatıra olur kafasıyla başlamıştım bu seriye. Çok da güzel maçlar yazdım. Ama son birkaç maçtır Galatasaray'da bi tatsızlık ve düşüş var. Sebebini dışarıdan bakınca anlayamadığım bi tatsızlık. Düşüşün sebebi elbette çok iyi olmayan futbol. Kötü oynuyoruz demeye hala dilim varmıyor mesela. Telafi edeceğimizi düşünüyorum zira. Baros kırmızı kart görmese, bulduğumuzu atsak, sakatlık olmasa, Eboue geri dönse de Ujfalusi Semih'in yanına dönse.. Böyle sıralar gideriz istekleri. Eldekilerle başarılı olunmazsa, istekler de çok oluyor haliyle. Hep umutlu konuştum bu sezon, hep olumlu baktım. Dün uzatmalara girerken bile maçı çevireceğimizden öyle emindim ki.. Galatasaray bu sene bize inanmayı öğretti. Ben takıma güveniyorum. İnşallah bu kaybettiğimiz son puan olur. Puan kaybının getirdiği kara bulutları ve leş kargalarını sevmiyorum ben çünkü..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎