Haftalık dizi yorumları | 28 Ocak-3 Şubat

Dikkat! Bu yazı bu hafta izlediğimiz dizilerle ilgili ağır spoiler içerir! Yine tembel How I Met Your Mother ekibinden uzakta geçirdiğimiz bir hafta oldu. Zaten 20 dakikalık bi diziye neden 2-3 hafta ara verilir anlamadım, anlamıyorum. Lütfediyolar paşalar sanki. Bi diziye neden bu kadar sinirlendiğimi de bilmiyorum ya neyse, konu benim bi ruh hastası olmam değil, bu haftaki diziler nasılsa. Başlıyorum.

 

Shameless; ara vermeden ve hız kesmeden yola devam ediyor. Tüm bölüm uğraşıp uğraşıp da bölümün sonunda atılan iki gol var ki evlere şenlik. Öncelikle Sheila'nın tam Frank'in içtiği bara gideceği gün evinin önüne düşen araba (?) Frank'in kurtuluşu oldu adeta. Ama bölümün asıl bombası üstteki giflerde de gördüğünüz üzere Karen'ın hamile oluşuydu. Şimdi buyuralım cenaze namazına. Zira evleneceği adamdan değil, Lip'ten hamile hanım kızımız. Bu sebepten Jody'e veda edip kendi kendimize kalacağız. Benim beklediğim şey ise malumunuz 3 haftadır Steve Steve diye melemem. Şu çocuk hangi delikteyse gelsin şu kızı toparlasın artık. Ortada Tony falan da yok nasılsa..

House; hiç bitmese dediğim şeylerden birisi oldu her zaman. Bu dizideki beni ve izleyen herkesi çeken şey, o her neyse, kaybolmadı, kaybolmayacak. Bölüm yine ebeveynlik üzerinden işlendi. Fakat itiraf etmek gerekirse benim bölümden hatırladığım tek sahne Chase'in Taub'un kızları sevdiği sahneydi. Böyle bi güzellik yok ama yaa! Bebekler bebek yüzlüleri sever diye tespitimi de yapar giderim.


Gossip Girl; Chuck'tan geçen hafta şüphelendik düğünü alt üst edecek falan diye ama, o artık iyi bir adam. Düğünden uzak duracaktı. Taa B'nin annesi gelip onu düğün yerine getirene kadar. Gel gelelim Blair, Chuck'ı o ortamda bile reddetti. Yazıklar olsun! Georgina'nın yine yeniden herşeyi mahvetmesi de tuz biber oldu. Georgina demişken Gossip Girl'ün yüzünü de bu bölümde ilk defa görmüş olduk. Bilin bakalım kim?!


The Big Bang Theory; Leonard'ın, Sheldon tuhaflıkları yüzünden çıldırdığı bir bölüm daha izledik ki bu bölümde olay, arkadaşlığı bitirmeye kadar gitti. Ama Sheldon ne yaptı etti yine işleri lehine çevirmeyi başardı. Böyle bıkmadan usanmadan uğraşıp da karşındakini bıktırmak ve aman iyi ne istiyosan o olsun kafasına getirmek kadar müthiş bir şey var mıdır bilmiyorum. Howard'ın uzaya gideceğinin sinyalleri verildi bi de bu bölümde. Eğer gönderirlerse bunun üzerinden iyi ekmek yer dizi. Annesinin ve Bernadette'in aynı tonajda çıkan çıldırma seslerini duyduğum anda gülme krizlerine giriyorum zira. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎